۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۶۰۴۰۱
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

اتحاد طاغیان سعودی و یهودی کاری از پیش نخواهند برد

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: امروز هم اتحاد طاغیان سعودی و یهودی کاری از پیش نخواهد برد و این قدرت نمایی های نمایشی نمی تواند جلوی اضمحلال رژیم صهیونیستی و آل سعود را بگیرد و با استقامت محور مقاومت و صبوری ملت ایران، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم آینده‌ای نخواهد داشت و آینده را نخواهد دید.
خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در نشست بصیرتی در شهر چغادک با اشاره به تحولات منطقه گفت: آل سعود بر اساس سیاست‌های غلط در حمله به یمن، با استقامت مردم بی پناه این کشور زمینگیر شده و از سر درماندگی دست به دامان رژیم غاصب صهیونیستی شده است تا بتواند با ایران و محور مقاومت مقابله کند.

امام جمعه چغادک افزود: کشورهای عربی در سالهای زیادی در تقابل با صهیونیست ها، هیچگاه حاضر نشدند به صورت علنی این رژیم غاصب را به رسمیت بشناسند ولی این ولیعهد ناپخته آل سعود چنین ننگی را پذیرفت و چهره واقعی خود را آشکار کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی اگر توان مقابله مستقیم با ایران را داشت قطعاً تاکنون این کار را انجام داده بود ولی این مسأله امروز روشن شده است که این رژیم ناتوان است.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل حزب الله لبنان که یک اقلیت بود و نتوانست دوام بیاورد ابراز داشت: این رژیم اشغالگر بعد از 33 روز تن به شکست سنگین داد و هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم که چشم بسیاری از کشورها را خیره کرده بود به سختی شکست.

وی ادامه داد: امروز هم اتحاد طاغیان سعودی و یهودی کاری از پیش نخواهد برد و این قدرت نمایی های نمایشی نمی تواند جلوی اضمحلال رژیم صهیونیستی و آل سعود را بگیرد و با استقامت محور مقاومت و صبوری ملت ایران، همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم آینده‌ای نخواهد داشت و آینده را نخواهد دید./833//۲۰۳/خ

ارسال نظرات