۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۵۶۰۰۹۵
به همت فضلای حوزه کلید خورد؛

کمپین حمایت از شکستن انحصار "تلگرام"

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به فیلتر تلگرام گفت: تفکر راهبردی اقتضا می کند، در این نوع مسائل که جنبه ای کلان و ملی دارد رنگ ها و سلایق را کنار بگذاریم و به فکر سربلندی و عزت ملی باشیم.
تلگرام

حجت الاسلام محمدعلی رنجبر، استاد و پژوهشگر حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فیلتر قریب الوقوع تلگرام از راه اندازی کمپین حمایت از شکستن انحصار "تلگرام" به همت طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد و اظهار داشت: از همگان تقاضا داریم که نگاهشان به این گونه مسائل، نگاهی ملی و عاقلانه باشد نه صرفا احساسی.

محقق علوم استراتژیک با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی صرفا در لوازم خانگی و وسایل دیگر نیست و تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنی نیست، گفت: حمایت از کالای ایرانی صرفا حمایت از کیف و کفش نیست، بلکه تکنولوژی های هایتک را نیز شامل می شود و چه بسا اهمیتش چند برابر باشد. چون آینده از آن این تکنولوژی هاست.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به رقابت داخلی شبکه های اجتماعی ایرانی افزود: تفکر راهبردی اقتضا می کند که در این نوع مسائل که جنبه ای کلان و ملی دارد رنگ ها و سلایق را کنار بگذاریم و به فکر سربلندی و عزت ملی باشیم.

این فعال رسانه ای در پایان ابراز داشت: کری خوانی های سلیقه ای، برای رقابت های داخلی باشد و همانطور که روز دربی هر کداممان طرفدار یک تیم (قرمز و آبی) هستیم؛ اما روزی که تیم ملی بازی دارد همه یکرنگ و یک صدا می گوییم «ایران»، در این مسأله هم که جنبه ملی دارد همین گونه است./۸۲۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات