۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۵۹۰۱۷
آیت الله صفایی بوشهری:

جوانان انقلابی مایه اقتدار نظام هستند

آیت الله صفایی بوشهری گفت: جوانان انقلابی مایه اقتدار نظام هستند و باید حریم نیروی های انقلابی حفظ و در سایه ولایت وحدت داشته باشیم.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر گفت: مسئولان قوه مجریه، مقننه و قضایئه و دیگر کسانی که در عرصه نظام تاثیر گذار هستند، باید به جوانان اعتماد کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: جوانان انقلابی مایه اقتدار نظام هستند و باید حریم نیروی های انقلابی حفظ و در سایه ولایت وحدت داشته باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسؤولان از مسائل حاشیه ای پرهیز و عدالت را در جامعه حاکم کنند خاطرنشان کرد: مسئولان در مبارزه با فساد در هر رده ای و توسط هر فردی باشد برخورد کنند و هر کس در هر مقامی که هست و مبارزه با فساد نکند خود به فساد کمک کرده است.

وی ادامه داد: سال آینده سالی است که باید عدلت در جامعه دیده شود، اوضاع اقتصادی و معیشت بهتر و جوانان عزیز ما از این چالش بیکاری نجات پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت:  ایران امسال دربرابر توطئه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی  دشمنان سربلند از میدان بیرون آمد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به شهادت امام هادی پ(ع) در اولین روز سال نو بیان داشت: مسؤولان طوری برنامه ریزی کنند که در آغاز سال جدید حریم امام هادی(ع) حفظ شود و همه ما از برکات این امام بهرمنده شویم./۸۴۶//۲۰۳/خ

ارسال نظرات