۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۵۷۵۳۴
حجت الاسلام کاروند:

بسیاری از ارگان ها با کار جهادی فاصله دارند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: حرکت جهادی به معنای جنگیدن نیست بلکه عمل جهادی به معنای تلاش و کوشش مضاعف برای بسط و گسترش فرهنگ دینی در جامعه است.
کاروند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد کاروند مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان عصر امروز در مراسم طرح آمرامش بهاری که با حضور مسؤولان بقاع متبرکه استان که در بهشت زهرای همدان برگزار شد با اشاره به اهیمت توجه به بقاع متبرکه اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از طرح های پر خیر و برکت در سازمان اوقاف است.

وی در ادامه ابراز داشت: کار کردن در بقاع متبرکه نیازمند داشتن روحیه ای جهادی و انقلابی است  و همه کسانی که در این عرصه هستند باید نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام کاروند خاطرنشان کرد: میان شعار تا عمل فاصله فراوانی است و باید دانست که حرف از رفتار انقلابی با عمل انقلابی بسیار متفاوت است و بسیاری در انجام کارهای جهادی کمیتشان لنگ بوده است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به راه انبیا و بزرگان ابراز داشت: خداوند الگوهای رفتار جهادی در جامعه را انبیا معرفی می کند و طریق این راه را بدون داشتن صبر و زبان لین چیزی نمی داند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان یادآور شد: حرکت جهادی به معنای جنگیدن نیست بلکه عمل جهادی به معنای تلاش و کوشش مضاعف برای بسط و گسترش فرهنگ دینی در جامعه است.

وی تصریح کرد: ورود در عرصه فرهنگ بدون توجه به توصیه های قرآن و اهل بیت(ع) ممکن نیست و کسی که می خواهد در این عرصه وارد شود باید از این منابع فیض بهره کافی را بردارد.

حجت الاسلام کاروند در پایان تصریح کرد: دشمن در عرصه فرهنگ بی وقفه در حال حمله و هجمه است و استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن امری ضروری است./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات