۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۷۲۳۱
با حضور علمای شیعه و سنی لبنان صورت گرفت؛

برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی در بجنورد

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی در بجنورد، گفت: علمای شیعه و اهل سنت کشور لبنان به‌عنوان سخنرانان ویژه در این گفتمان‌ها سخنرانی کردند.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در نشست ارزیابی نتایج سفر علمای لبنانی به استان، برگزاری سه گفتمان با موضوع بیداری و مقاومت اسلامی در بجنورد با حضور و سخنرانی علمای شیعه و سنی لبنانی را بخشی از برنامه‌های اجرا شده در این ایام ذکر کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین انقلاب مردمی و الهی قرن، یکی از نمونه‌های موفق مردم‌سالاری دینی در جوامع بشری بوده که به‌عنوان الگویی برتر در حوزه عدالت‌خواهی، بین جوامع مسلمان معرفی شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز حرکت‌های عظیم مردمی در کشورهای مختلف بوده است؛ ازاین‌رو تبادل تجربیات و بیان دستاوردهای این‌گونه انقلاب‌ها در جامعه سبب بصیرت افزایی در حوزه فرهنگ والای اسلامی می‌شود.

وی اظهار داشت: حضور علمای لبنانی در مرکز استان زمینه برگزاری گفتمان‌های مختلف فرهنگی و دینی را برای اهل سنت و تشیع مرکز استان فراهم کرد تا با تبادل نظر در مباحث علمی و فقهی زمینه‌های لازم برای ارتقای دانش علمای دین، طلاب حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم مرکز استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: سه گفتمان و برنامه فرهنگی ویژه در مرکز استان برگزار شد که علمای شیعه و اهل سنت کشور لبنان از سخنرانان ویژه آن بودند و به لطف خداوند با استقبال علمای اهل سنت و تشیع، طلاب حوزه‌های علمیه و مردم مرکز استان روبه‌رو شد.

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به دستاوردهای فرهنگی سفر هیئت لبنانی به مرکز استان، بر استفاده بیشتر از این فرصت‌ها و تبادل نظر میان علمای اهل سنت و تشیع تأکید کرد./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات