۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۵۶۷۰۵
امام جمعه الیگودرز مطرح کرد؛

ضرورت حمایت مسؤولان از مراکز نیکوکاری

امام جمعه الیگودرز به اقدامات مراکز نیکوکاری در راستای رفع مشکلات اقشار محروم اشاره و عنوان کرد: مسؤولان باید از مراکز نیکوکاری حمایت کنند تا شاهد ارتقای بیشتر فعالیت این مراکز در زمینه رفع محرومیت باشیم.
امام جمعه الیگودرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه شهرستان الیگودرز، بعدازظهر امروز در دیداربا مسؤولان مراکز نیکوکاری محلات این شهرستان از تلاش خیران و امدادیاران مراکز نیکوکاری در محلات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مساجد و محلات در شناسایی خانواده های نیازمند نقش مهمی دارند، افزود: این مراکز در جلب مشارکت مردم  در راستای رفع نیازها در این زمینه نیز نقش آفرین هستند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز خدمت به محرومان و اقدام در راستای توانمند سازی آنان را از اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام راحل عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید با همکاری مردم به فکر اقشار مستضعف جامعه باشند.

وی فقر و بیکاری را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات خواند و ادامه داد: با تعامل و همکاری مسؤولان و حمایت از مراکز نیکوکاری در سایه کمک های مردمی و جذب خیران می توان جلوی رواج بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را گرفت.

حجت الاسلام ارزنده تصریح کرد: برای کم کردن فاصله طبقاتی و برطرف کردن مشکلات اقشار محروم و مستضعف همواره باید فرهنگ کمک و همیاری در جامعه تبیین شود.

وی کار مراکز نیکوکاری را بسیار بزرگ خواند و گفت: اقدامات این مراکز موجب التیام روح مددجویان و قشر آسیب دیده جامعه می شود.

حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر ضرورت حمایت مسؤولان از مراکز نیکوکاری ادامه داد: حمایت از این مراکز موجب ارتقای فعالیت های خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه می شود.

گفتنی است، کمک های حاصل از مراکز نیکوکاری در راستای اشتغال زایی برای محرومان، تهیه جهیزیه، کمک به بیماران، تهیه وسایل منزل برای محرومان و بازسازی منازل این قشر هزینه می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات