۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۵۶۶۳۱
آیت الله مهدوی:

پیشرفت های ایران، دنیا را متحیر کرده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از کشورهای سوریه و عراق قدرتش را نشان داده است.
آیت الله مهدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در جلسه پرسمان عصر امروز که در مرکز هلال احمر اصفهان برگزار شد، گفت: سرعت علمی جمهوری اسلامی ایران در یکسال یازده برابر رشد علمی در سایر کشورها است.

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل انحطاط و عقب ماندگی کشورهای اسلامی در قیاس با کشورهای غیر اسلامی چیست؟ افزود: انحطاط جوامع اسلامی مربوط به زمان قبل از انقلاب جمهوری اسلامی است، پیشرفتی که ایران در مدت زمان بعد از انقلاب داشته است، کشورهای خارجی را به تحیّر درآورده است؛ سرعت علمی جمهوری اسلامی ایران در یکسال یازده برابر رشد علمی در سایر کشورها است.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: پهبادها و موشک های بالستیک ایران کشورهای مستکبر و همچنین اسرائیل را به ترس واداشته است؛ جمهوری اسلامی ایران با حمایت از کشورهای سوریه و عراق قدرتش را نشان داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیشرفت در تولیدات دارویی بسیار چشمگیر است تا جایی که اخیراً در کشور دارویی ساخته شده است که هیچکدام از کشورهای دنیا توانایی ساخت آن را ندارند.

امام جمعه موقت اصفهان اذعان کرد: بسیاری از پیشرفت های کشورهای غربی نتیجه استفاده از مبانی علمی اسلام است؛ کشورهای غربی بسیاری از کتاب های اسلامی را دزدیده اند و در حال حاضر در کتابخانه هایشان موجود است؛ متأسفانه برخی از مطالب موجود در کتاب های علمی ما که از سوی اهل بیت(ع) به یادگار مانده است، مورد غفلت واقع می شود؛ انواع خیانت ها از سوی دولتمردان غربی مخصوصاً آمریکایی ها در حال انجام بوده و هست و از جمله کارهایی که انجام داده اند و همواره انجام می دهند، سرقت کتاب ها و مطالب علمی دیگر کشورها است.

استاد اخلاق حوزه علمیه ابراز کرد: کشورهایی که مستعمره غربی ها و آمریکایی ها هستند، در برابر زیاده خواهی های آن ها از خودشان ذلت نشان می دهند و مورد انحطاط واقع شده اند؛ پاکستان یکی از کشورهایی است که دولتمردانش جرأت ایستادگی در برابر هجوم های هوایی و زمینی و کشت و کشتارهایی که از سوی آمریکایی ها در کشورشان انجام می شود را ندارند./867/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات