۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۵۶۲۰۸

بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره شعر حضرت ام‌البنین ارسال شد

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور از ارسال بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره شعر حضرت ام‌البنین(س) خبر داد.
کانون مساجد

به گزارش خبرگزاری رسا، «مرتضی طاهریان» معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، با اشاره برگزاری کنگره شعر حضرت ام‌البنین(س) گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، فعالیت در حوزه فرهنگی و هنری با استفاده از ظرفیت‌های جوانان است.

وی افزود: یکی از فعالیت‌های سالیانه ستاد کانون‌هان فرهنگی هنری مساجد، فعالیت در حوزه شعر و ادبیات است که در همین راستا جشنواره‌های مختلفی مانند جشنواره گلدسته‌های سپید با موضوع شعر و ادبیات برگزار شده است.

طاهریان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به درخواست‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مسجد، بناست این جشنواره با موضوع حضرت ام‌البنین(س) با عنوان «کنگره شعر حضرت ام‌البنین(س)» برگزار شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور درباره زمان برگزاری اختتامیه این کنگره نیز یادآور شد: آیین اختتامیه این کنگره چهارشنبه نهم اسفندماه در آستانه سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) از ساعت 14 در مجتمع آدینه سعادت‌آباد برگزار می‌شود، در این برنامه قرار است از خانواده‌های معظم شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم تقدیر و تجلیل شود.

وی درباره تعداد آثار رسیده به دبیرخانه کنگره نیز گفت: بیش از 500 اثر در حوزه شعر و بیش از 130 اثر در حوزه داستان به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

طاهریان درباره نهادهای مشارکت کننده در این کنگره گفت: این کنگره به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری برخی نهادها و سازمان‌ها مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری تهران، اداره کل ارشاد استان تهران و حرم حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: تسنیم

ارسال نظرات