۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۵۵۴۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دفاع منطقی از دستاوردهای انقلاب از رسالت‌های روحانیان و مداحان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از رسالت‌های روحانیان و مداحان دفاع منطقی و مستدل از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.
حجت الاسلام خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در مراسم اعزام مداحان مرکز تخصصی آموزشی سیدالشهدا به مشهد مقدس، اظهار کرد: به برکت الطاف خداوند سبحان، پایداری و بصیرت مردم شریف ایران و روشنگری فرهیختگان و تجربه‌ای که در طول تاریخ کسب شد، انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی و به کمال خود رسید.

وی ادامه داد: با انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی درواقع زمینه خواسته اولیای الهی محقق شده است که در همه سختی‌ها و مرارت‌ها وعده نوید و پیروزی و ظهور موعود را داده‌اند.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: اگر به هر دلیلی برای انقلاب اسلامی اتفاق ناگواری بیفتد، منحرف شود و یا شکست بخورد سال‌های طولانی مسلمانان نخواهند توانست جبران مافات کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نظام سلطه را تحقیر و آن را دچار زبونی و شکست کرد.

وی ادامه داد: در آن زمان صهیونیست‌ها شعار نیل تا فرات را سر می‌دادند؛ اما به برکت انقلاب اسلامی و استقامت مسلمانان، اکنون حتی در همان محدوده‌ای که هستند احساس امنیت و آرامش ندارند.

حجت‌الاسلام خادمی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اکنون میدان نبرد عوض شده و جنگ فرهنگی است، دشمنان با شیوه‌های مختلف هجوم آورده‌اند؛ ازاین‌رو باید با تمام توان تلاش کرده و انقلاب را رصد کنیم و هر جا آفتی به وجود آمد اهل فن آن را آفت زدایی کنند.

وی با بیان اینکه عرصه مداحی اهل بیت عصمت و طهارت یک توفیق الهی است که باید از آن مراقبت کرد، افزود: یکی از رسالت‌های روحانیان و مداحان دفاع منطقی و مستدل از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام خادمی خطاب به مداحان یادآور شد: مبادا نگاه ما تغییر کند و موجب شود فضیلت‌ها و ارزش‌های اهل بیت را با متاع ناچیز و فانی دنیا عوض کنیم تا درنهایت این توفیق از ما سلب شده و در اختیار دیگران قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شما که عازم زیارت مرقد نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) هستید این فرصت را مغتنم شمرده و با توسل به آن ذوات مقدسه از خداوند بخواهید در مسیر زندگی دست شما را بگیرند تا در انجام رسالت و وظیفه‌ای که بر عهده دارید شما را یاری کنند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات