۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۵۵۲۷۶
در قم؛

همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغان اعزامی برگزار شد

همایش بزرگ فاطمیه با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی و حجت‌الاسلام محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه مبلغان اعزامی به سراسر کشور در قم برگزار شد.
همایش بزرگ فاطمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغان اعزامی به سراسر کشور در در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

در این همایش حضرت آیت الله جعفر سبحانی، آیت الله فقیهی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین و حجج اسلام محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، مجید تلخابی نماینده خبرگان رهبری استان قزوین و نیز روحانیان اعزامی در ایام فاطمیه، حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تبیین درست شخصیت حضرت زهرا(س) به مبلغان گفت: حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد زندگی برای همه قشرهای جامعه الگو است و باید به این مطالب بیشتر توجه کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: امید دادن به مردم جامعه  یکی از وظایف مبلغان است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

در ادامه این همایش حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینکه امروز یکی از مسائل تربیت، ارائه نمونه است گفت: ارائه نمونه  در تربیت جوانان بسیار مؤثر است و در قرآن کریم به نمونه های بسیار اشاره کرده است.

حضرت آیت الله سبحانی گفت: در بیان منبر باید مطالب به گونه ای عنوان شود که در ابتدای منبر قرآن  گفته شود  تا مردم بیشتر با قرآن انس بگیرند.

در پایان این همایش نرم افزار موبایلی اندروید سوگواره یاس نبوی، گنجینه ای از سخنان، شعر، متون کوتاه، موقوفات و گالری تصاویری پیرامون حضرت زهرا(س) رونمایی شد.

شایان ذکر است، 1500 مبلغ از قم و 2 هزار مبلغ از سراسر کشور در ایام فاطمیه و عید نوروز به تبلیغ دین مبین اسلام خواهند پرداخت./978/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات