۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۴۷۲۷
ایستاده پای انقلاب؛

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن بیعت مجدد با ولایت بود

آیت الله توکل حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را موجب رضایت الهی و خوشحالی امام عصر(عج) بیان کرد و گفت: راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ملت ایران موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی و هراس دشمنان از بیعت مردم با ولایت و نظام اسلامی شده است.
۲۲ بهمن بابل ۲۲ بهمن بابل ۲۲ بهمن بابل ۲۲ بهمن بابل ۲۲ بهمن بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن بابل با قدردانی از حضور پرشور و کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: امروز انقلاب اسلامی قدرتمندتر از گذشته به سوی زمینه سازی ظهور امام عصر(عج) و ایجاد یک حکومت جهانی مستضعفان گام های بلندی بر می دارد تا ریشه ظلم و استکبار و کفر را از جهان معاصر بکند.

وی با اشاره به قدرت روز افزون نظام اسلامی و اضمحلال رژیم صهیونیستی در منطقه، افزود: تدبیر و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت باعث شد تا موضوع آرمان پوشالی رژیم صهیونیستی و تسخیر سرزمین میان دو رود نیل تا فرات به یک آرزوی دست نیافتنی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شکست گروهک های دست نشانده تکفیری در منطقه مانند داعش و آزادی دو کشور عراق و سوریه را مرهون مقاومت اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب شد تا امروز برگ برنده در دستان مقاومت اسلامی باشد.

وی نعمت ولایت فقیه را بزرگترین نعمت الهی در کنار نعمت انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با رهبری مقتدرانه بعد از رحلت امام خمینی جای ایشان را آنچنان پر کرد که در میان شعله های خطر در منطقه، دل ملت ایران از امنیت کشور، آرام است.

آیت الله توکل حضور در صحنه مردم را در نتیجه پیوند عمیق آن ها با ولایت فقیه بیان کرد و گفت: به حق که مردم انقلابی ایران به فرموده امام  راحل بهتر از مردم عصر پیامبر(ص) و دوران امیرالمومنان(ع) هستند و هر چه ولایت فقیه از مردم خواست، مردم بهتر از خواست ایشان عمل کردند.

وی بصیرت بالای مردم ایران را یک نعمت دیگر الهی به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مردم هوشیار و با بصیرت ایران در مقابل فتنه انگیزی سران گندیده فتنه88 ، با حضور خودجوش خود در حماسه 9 دی، دشمن را حیرت زده و انگشت به دهان کردند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب  که مردم تجلی قدرت اسلام و اقتدار دین خدا هستند، گفت: مردم ایران نقشه های دشمنان را به خوبی می شناسند و با آمدن در صحنه صحنه انقلاب، بیداری خود را نشان دادند.

وی افزود: تعبیر بلند امام راحل در وصف ملت ایران، برخاسته از عمق ایمان امام راحل و بر اساس نگرش الهی آن حضرت بود.

آیت الله توکل بازخوانی وضعیت امروز کشور را با آرمان های انقلاب موجب اصلاح وضعیت کنونی و گسترده شدن عدالت در جامعه بیان کرد و اظهار داشت: مردم امروز از تبعیض و بی عدالتی در حوزه اجرایی کشور ناراحت هستند و از عدم اجرای آرمان های انقلاب، رویکرد غلط و اشتباه برخی مسؤولان در کشور با روح انقلاب احساس نگرانی می کنند.

وی ادامه داد: مردم از تهدیدهای دشمنان خارجی به هیچ وجه نگران نیستند و نگرانی آن ها از برخی بی تدبیری ها در کشور است.

استاد حوزه علمیه به تاکیدهای مقام معظم رهبری خطاب به مسؤولان کشور در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها به مسؤولان اجرایی کشور نسبت به اعتماد آن ها به دشمن هشدار دادند که مسؤولان نباید پای طبیعی را با عصای چوبی و عاریتی دشمن عوض کنند زیرا عصای چوبی با یک تکان دشمن به زمین می افتد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها به مسؤولان اتکا به اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تولید و اشتغال را تاکید کردند اما سوء تدبیرها و عدم اعتماد به دانش آموخته های داخل کشور و نیروهای متخصص داخلی، وضعیت کنونی را پدید آورد.

آیت الله توکل با انتقاد از واردات بی رویه و غیر ضروری و خروج میلیاردها دلار ارز از کشور، خاطرنشان کرد: واردات اقلامی مانند سنگ پا، عصا، سنگ قبر و ماشین های لوکس برای شرایط فعلی کشور ناراحت کننده است و اگر تدبیرها برای وارد کردن فناوری های پیشرفته به جای واردات گسترده غیرضرور صورت گیرد، کارها در کشور سامان می یابد.

وی بر لزوم توجه به نیروهای مومن متخصص و انقلابی در کشور و بها دادن به آن ها از سوی دولت تاکید کرد و ادامه داد: امروز ما از پیشرفته ترین موشک های دوربرد نقطه زن در سطح دنیا برخوردار هستیم که این مساله حاکی از دست یابی به فناوری های بسیار پیچیده در این حوزه است و جای خوشحالی است که کشورهای پیشرو مانند روسیه از این فناوری برخوردار نیستند.

نماینده مجلس خبرگان قدرشناسی از نعمت مردم انقلابی را کار و تلاش و تدبیرهای درست برای کشور بیان کرد و گفت: اگر مسؤولیت ها در کشور دارای دو بعد تخصص برای شناخت راه حل مشکلات در کشور و تعهد برای قرار گرفتن در کنار مردم باشد، مشکلات برطرف می شود.

وی تاکید کرد: دنیا مردمی نجیب و همیشه در صحنه و مومنی مانند مردم ایران را به خود ندیده است و هیچگاه این ملت خود را از صحنه انقلاب کنار نکشیدند و همواره در کنار رهبری برای پاسداری از انقلاب ایستاده اند.

آیت الله توکل حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن را موجب رضایت الهی و خوشحالی امام عصر(عج) بیان کرد و اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی  و هراس دشمنان از بیعت مردم با ولایت و نظام اسلامی شده است./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات