۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۵۴۶۰۸
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

حمایت از انقلاب واجب و بی‌تفاوتی حرام است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این انقلاب با خون‌شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در حال ورود به چهلمین سال عمر پر برکت خود است که حمایت و دفاع از آن، واجب و هر نوع بی‌تفاوتی و سکوت حکم حرام دارد.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری پیش از ظهر امروز در آغاز درس خارج فقه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال 57 و با رهبری مرجع شیعیان، به پیروزی رسید و ساختار این انقلاب نشان‌دهنده تجلی تمامی اسلامیت نظام حکومتی اسلام است.

وی افزود: این انقلاب با خون‌شهدا و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در حال ورود به چهلمین سال عمر پر برکت خود است که حمایت و دفاع از آن، واجب و هر نوع بی‌تفاوتی و سکوت حکم حرام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: از آنجا که حوزه‌های علمیه موظف به هدایت جامعه هستند، باید تمام تلاش خود را برای دفاع از انقلاب به کار گیرند.

آیت الله صفایی‌بوشهری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن قابل شناسایی است و هم اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که با وجود انواع مخالفت‌ها و سنگ‌اندازی‌های دشمنان نظام، کشورمان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد به گونه‌ای که دست‌آوردهای قابل اتکاء و دفاعی طی این قریب به چهل سال به دست آورده است.

وی با اشاره به حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: از نشانه‌های باطل‌بودن نظام های سیاسی، سقوط آنها در کوتاه‌مدت است در حالی که به دلیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، شاهد هستیم که این انقلاب روز به روز منسجم و پیشرفته‌تر با اقتداری مناسب تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: مردم بر اساس رسالت دینی خود و به عنوان یک واجب شرعی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات