۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۵۴۴۶۵
تولیت حوزه علمیه امام صادق ورامین:

چشم همه مظلومان جهان به انقلاب اسلامی است

تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین با بیان اینکه امروز چشم مستضعفین، جبهه مقاومت اسلامی و تمام مظلومان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده است، گفت: کسی که در این مسیر کوتاهی کند هرگز نمی تواند پاسخگوی امام و شهیدان باشد.
سید مرتضی محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید مرتضی محمودی تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شاکریم که سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می داریم که بیش از هر زمانی راه نورانی امام راحل چراغ راه مستضعفین و محرومان جهان به ویژه جهان اسلام شده است.

وی افزود: امروز که نهضت امام خمینی(ره) تمام توطئه های استکباری را خنثی ساخته است؛ ما را از زیر سلطه طاغوتیان آزاد کرد و نظام جمهوری اسلامی را به ما ارزانی کرد به طوری که امروز از شکر این موهبت الهی عاجز هستیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با یادآوری اینکه ممکن است در بعضی از زمینه ها انتقادات و گلایه هایی وجود داشته باشد، خطاب به مسؤولان توصیه کرد: باید در راه مرتفع کردن مشکلات مردم قدم برداشت و خدمت صادقانه و مخلصانه را سرلوحه کار خود قرار داد به طوری که به هیچ وجه این مشکلات نباید مردم را از این نعمت بزرگ انقلاب اسلامی غافل سازد.

آیت الله محمودی ضمن عرض تبریک یوم الله ۲۲بهمن اظهار داشت: امروز چشم مستضعفین، جبهه مقاومت اسلامی و تمام مظلومان جهان به این انقلاب دوخته شده است و هرکس در این مسیر کوتاهی کند هرگز نمی تواند پاسخگو امام و شهیدان باشد.

امام جمعه ورامین در پایان روز ۲۲ بهمن را عید حقیقی ملت ایران عنوان کرد و درباره راهپیمایی این روز بزرگ گفت: از مردم شهیدپرور می خواهم همان گونه که همیشه در صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بوده و پشتیبان این نظام مقدس بوده اند روز یکشنبه 22 بهمن ماه با شرکت در راهپیمایی بار دیگر اطاعت خود از مقام معظم رهبری و پایبندی خویش به آرمان های امام و شهدا را به نمایش بگذارنند به امید اینکه این انقلاب الهی به ظهور منجی عالم بشیرت امام عصر(عج) متصل شود./804/پ203/ب1

ارسال نظرات