۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۵۴۳۷۱
امام جمعه بیرجند:

مکتب های غربی به بن بست رسیدند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مکتب های غربی به بن بست رسیدند، گفت: بشر باید برای خود راه پیامبران و خدا را برگزیند و این انقلاب ما نیز اسلام ما است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: شرط اولیه هر انسانی این است که نسبت به جهانی که در آن زندگی می کند شناخت داشته باشد.

وی با بیان اینکه این جهان با حکمت خداوند متعال تعبیه شده است، گفت: قانون عدل در همه امور مادی و معنوی وجود دارد، هر چه که در عالم مشاهده می شود و امورات را اداره می کند، قانون عدل است.

امام جمعه بیرجند افزود: تکیه گاه هر اموری قانون عدل است و همه امورات مبتکی به این قانون هستند، در تمام مسائل علمی، اجتماعی، روحی و روانی و دینی قانون عدل وجود دارد و وقتی ناهنجاری در جامعه اسلامی به وجود می آید یعنی یک جایی مشکل دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: عدل همان تساوی نیست هرچند در بسیاری از مباحث تساوی همان عدل است اما آنچه که قانون است، عدل می باشد نه تساوی.

وی با بیان اینکه تمام پیامبران برای اجرای عدل مبعوث شدند، ادامه داد: زندگی روزمره و مسائل خانوادگی باید طبق این قانون باشد و هر چه بر خلاف عدل باشد خارج از دین است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع)، مکتب عدل است، خاطرنشان کرد: بسیاری از واژه ها در مسیرهای انحرافی استفاده می شود و در جایی به کار می برند که ربطی به آنجا ندارد از این رو باید مواظب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: امروز تمام اقدامات لیبرال دموکرات غرب برای این است که فرصت فکر کردن را از جامعه بشریت بگیرند و به افتضاحات خود سرپوش بزنند.

وی افزود: نیرنگ های مختلف آن ها مانند شرب خمر، سرگرمی به لهو و لعب، سرگرم کردن طبقات مختلف به ثروت و فقر و ایجاد تفرقه میان مذاهب و ملت ها برای این است که فرصت فکر کردن در مسائل اصلی را از مردم بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب های غربی به بن بست رسیدند، گفت: بشر باید برای خود راه پیامبران و خدا را برگزینند و این انقلاب ما نیز اسلام ما است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: با انجام نیرنگ ها خود را شکست می دهیم و به اسلام ضربه ای وارد نمی شود و نباید تحت تاثیر بازی هایی که استکبار به وجود آورده قرار بگیریم./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات