۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۵۴۳۴۱
امام جمعه بابل:

مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین روحانی مساجد را مهمترین پایگاه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مسجد در احیای انقلاب و ایجاد شور در درون جامعه اثر عمیقی بر جای گذاشت و برای تداوم انقلاب اسلامی باید همواره این نقش ادامه پیدا کند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امشب در نشست نیروهای انقلابی شهرستان بابل با گرامیداشت دهه فجر، گفت: نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران متاسفانه بسیار مورد بی مهری و کم لطفی قرار می گیرد و آنچنان که شایسته است، مورد قدرشناسی واقع نمی شود.

وی افزود: 22 بهمن یوم الله است و این نعمت بزرگ جز با عنایت و یاری خداوند متعال در عصر ظلمت و تاریکی دوران غیبت به دست نیامد.

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیا(ص) و الزهرا(س) شهرستان بابل یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی را ایجاد یک تحول گسترده در ملت ایران بیان کرد و اظهار داشت: بنا بر وعده الهی، قدرشناسی در برابر نعمت و شکرگزاری در برابر آن، موجب ازیاد نعمت و افزایش برکت های آن می شود.

وی رویش های گسترده به ویژه در زمینه علمی را در میان فشارها و تحریم های دشمنان را از جمله دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از زمینه ها و از جمله در عرصه فضایی، هسته ای، نانو در میان ده کشور برتر دنیا قرار داریم و این برای دشمنان ما  ناباورانه است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی بیان دستاوردهای انقلاب را وظیفه ای مهم برای نیروهای انقلاب عنوان و تصریح کرد: نسل جدید ما به دلیل بی اطلاعی از بسیاری از مسائل گذشته و تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و معاندان نظام اسلامی، فریب برخی از ظواهر را می خورند و روشنگری نیاز مهم برای جامعه امروز ما است.

وی با انتقاد از کم کاری در حوزه رسانه و بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمنان با به دست آوردن برخی از فیلم های خاص و منحصر به فرد، ضمن تقطیع آن ها سعی در وارونه جلوه دادن برخی از واقعیت های انقلاب می کنند و تازه پس ازآن مراکز رسانه ای انقلاب به فکر پاسخگویی به آن ها بر می آیند.

امام جمعه بابل با بیان این پرسش که چگونه این فیلم های خاص از بایگانی مراکزی مانند صدا و سیما سر از رسانه های بیگانه در می آورد، گفت: دشمن با تبلیغات خود، سعی در خالی کردن دل ملت از ادامه حمایت و استقامت در مسیر انقلاب اسلامی دارد و باید هنرمندان انقلابی جلوه های انقلاب اسلامی را هنرمندانه برای جامعه و نسل امروز ما بازخوانی کنند.

وی یکی از مهمترین عناصر قدرت نظام اسلامی را حضور ولی فقیه در راس این نظام بیان کرد و اظهار داشت: خدای متعال به برکت هدایت های رهبری، حضور مقتدرانه مردم و دفاع قاطعانه از انقلاب این اقتدار را به انقلاب اسلامی داد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی استحاله انقلاب را مهمترین خطر برای نظام اسلامی بیان کرد و افزود: یکی از ترفندهای مهم و اساسی دشمن در برابر انقلاب اسلامی استحاله انقلاب است تا اصول انقلاب و ارزش های بزرگ اسلامی و انقلابی در درون ما کمرنگ شود و این اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را درهم بشکند.

وی تصریح کرد: تغییر ذائقه جامعه و عادت کردن مردم به ظلم بزرگترین خطر برای نظام اسلامی است زیرا یکی از شعارهای محوری مهم انقلاب اسلامی اجرای عدالت در جامعه بود.

مسؤول شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل مساجد را مهمترین پایگاه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:  یکی از نهادهایی که در احیای انقلاب و ایجاد شور در درون جامعه ما اثر عمیقی به جای گذاشت، مساجد بود و برای تداوم انقلاب اسلامی باید همواره این نقش ادامه پیدا کند.

وی افزود: مسجد زمینه بقا و استمرار انقلاب اسلامی را برای مردم فراهم کرد و باید این نقش سازنده دوباره در جامعه ما احیا شود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با توصیه به مسؤولان برای شناخت آفت ها و رفع چالش های موجود در مسیر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مسؤولان نظام اسلامی به نگرانی ها، آسیب ها و آفت هایی که متوجه انقلاب اسلامی می شود، توجه کنند و نباید برخی از سوء مدیریت در کشور مردم را در مسیر انقلاب دلسرد کند.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک حماسه بزرگ در سراسر کشور برای حضور در جهت دفاع از انقلاب اسلامی است و حضور پرشور مردم توطئه ها علیه کشور را خنثی خواهد کرد./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات