۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۱۴۳
نماینده ولی فقیه در سمنان تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام دولت نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی

آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار وزیر اقتصاد بر اهتمام دولت نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با وزیر اقتصاد

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود کرباسیان پس از اقامه نماز ظهر در مسجد عابدینه سمنان با مردم این منطقه و آیت‌الله شاهچراغی دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در دیدار با وزیر اقتصاد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین راهبرد برای رفع مشکلات اقتصادی کشور است و این امر باید در اولویت و دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا برای راه‌اندازی جنگ اقتصادی در ایران است تا سبب نارضایتی مردم را در کشور فراهم کند افزود: تاکنون اقدامات مطلوبی در حوزه رونق اقتصادی انجام‌شده است که باید این اقدامات در راستای توسعه تولید گسترش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه بهترین خدمت به مردم رفع مشکلات اقتصادی و تأمین معیشت آن‌ها است اعلام کرد: دولت باید اجرای طرح‌های اقتصادی را بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی کنند.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت و توان داخلی و به‌کارگیری نیروهای خبره و بامهارت در پروژه‌های اقتصادی کشور در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله شاهچراغی قاچاق کالا را سمی مهلک برای اقتصاد کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان در این حوزه اقدامات لازم را باقوت بیشتری انجام دهند و با حمایت از تولیدکنندگان نسبت به ارتقای سطح کیفیت محصولات ایرانی گامی مؤثر انجام شود./۹۶۹/د102/ب1

منبع: تسنیم

ارسال نظرات