۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۵۵۳۹۱۸
فرمانده تیپ امام جعفر صادق:

عظمت انقلاب اسلامی برگرفته از بصیرت و اقتدار رهبری است

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) قم با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی امروز به گونه ای است که بزرگترین قدرت های دنیا که سلاح و تجهیزات دارند را سرجای خود نشانده است، گفت: این اقتدار، با عظمت و بیداری رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
حسین طیبی فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین طیبی فر فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی ۸۳ امام جعفر صادق (ع) قم شامگاه گذشته در مراسم یادواره شهدای اصناف که در حسینیه ثارالله ورامین برگزار شد با بیان اینکه شهید آنقدر درجه اش بالا است که دست ما به او نمی‌رسد، گفت: زبان ما که می‌چرخد فقط به اندازه وسع خودش می‌تواند از شهید بگوید نه به اندازه عظمت شهید، عظمتی که شهدا و خانواده شهدا به وجود آوردند را نمی‌توان با زبان بیان کرد، زیرا اجر و پاداش اصلی آن را خود خدا می‌داند و می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌شود یادواره شهدا را جدا از سیاست دانست، افزود: با حمایت آمریکایی‌ها و دولت‌هایی که از عراق حمایت کردند باعث شد که صدام به جان این مملکت افتاده و این شهدا را به ملکوت اعلا بفرستند، امروز هم که ما در این مراسم‌ها حاضر می‌شویم برای آن است که شاید دست عنایت آن شهدا بر سر ما نیز کشیده شود.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) اضافه کرد: آمریکایی‌ها قبل از انقلاب اسلامی به خاطر مستشارانشان حق توحش می‌گرفتند و از سوی دیگر نیز با پول نفت ما در ایران باشگاه می‌زدند و سردرب آن می‌نوشتند که ورود ایرانی ممنوع است، مگر می‌شود که از قاتلان شهید در یادواره شهید سخن نگوییم! خیلی باید کوته فکر باشیم که از داعش به عنوان قاتل شهدای مدافع حرم یاد کنیم در صورتی که خود بزرگان آمریکایی اعلام کرده اند که ما داعش را برای نابودی اسلام و ایران به وجود آورده ایم.

وی با ابراز اینکه یادواره شهدا یعنی پیدا کردن مسیر و سیره شهدا از یک طرف و شناختن دشمنان شهدا از سوی دیگر، اذعان کرد: امروز از کسانی که خواسته‌های شهدا را زیر پا له می‌کنند، باید بپرسیم چرا وصیت نامه شهدا را فراموش کرده و فرهنگ شهدا را در معرض فراموشی قرار داده اند؟!

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به امضا قانون ننگین ۲۰۳۰ و خیانتی که بعضی‌ها درصدد اجرای آن در کشور بودند، گفت: می‌خواستند از پیش دبستانی تا دانشگاه‌ها و آموزش‌های خانواده سخنی از اسلام گفته نشود و فقط قوانین غربی اجرا شود و کسی هم چیزی نگفت تا اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی وارد میدان شده و صراحتاً دستور عدم اجرای آن را دادند، هرچند که باز شاهد هستیم که در نقاطی از کشور این قانون اجرا می‌شود.

وی با یادآوری اینکه با انقلابی که از سوی مردم ایران شد ستون فقرات استکبار جهانی به لرزه افتاد، اظهار کرد: دشمن از برخی خائنین در حال استفاده است تا بتواند سیاست‌های خود را اجرایی کند، اما باید بدانیم هر کس در مجموعه نظام اسلامی مسیری غیر از مسیر رهبری را طی کند؛ راه اشتباه را رفته است.

نماینده ولی فقیه در لشکر ۴۱ ثارالله دوران دفاع مقدس ادامه داد: عظمت انقلاب اسلامی امروز به گونه‌ای است که بزرگترین قدرت‌های دنیا که سلاح و تجهیزات دارند را سرجای خود نشانده و از سوی دیگر نیز عراق و سوریه جایگاه خود را حفظ کرده اند و از بین نرفته اند که این با عظمت و بیداری رهبر معظم انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه جامعه اسلامی باید دارای رهبر باشد، تصریح کرد: امروز تمام سیاست‌های کلی نظام بر پایه اجرای این دستور حضرت علی پیش می‌رود و تمام قوانین خود را در این چارچوب اجرایی می‌کنند به طوری که وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند دست جلوی کشور‌های بیگانه دراز نکنید وظیفه مسؤولان است که این دستور را اجرایی کنند و تکیه به منابع داخلی کنند.

این مقام مسؤول با انتقاد از عدم به کار گیری منابع داخلی در کشور، خاطرنشان کرد: چرا باید دستمان را جلوی بیگانه دراز کنیم تا جایی که گوشت شتر را از انگلستان وارد کرده و یا قرارداد سرویس دهی در قطار‌ها را با کشور‌های اتریشی بسته و یا برای تزئینات دو طرف جاده تهران به شمال با شرکت ایتالیایی قرارداد ببندیم در صورتی که خودمان برترین نیرو‌های این رشته را داریم، چرا باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی رییس ستادی بگذاریم که اعلام کند برای اقتصادمان باید مدیر وارد کشور کنیم که اگر اینگونه شود از این نوع تفکر اقتصاد مقاومتی اجرایی نخواهد شد.

وی ابراز کرد: برخی مسؤولان به جای اینکه ابزار اجرا و ترویج سبک زندگی اسلامی را در کشور به وجود آورند، شرایطی را به وجود می‌آورند که سبک زندگی اسلامی رانابود کنند، اگر زبان و اندیشه ما این شد که به دنبال کدخدا برویم و سیاست‌های کلی نظام را رها کنیم آن زمان است که خداوند به ما سیلی خواهد زد.

فرمانده تیپ مستقل امام جعفر صادق (ع) قم خاطرنشان کرد: تا زمانی که پیامبر (ص) و امام علی (ع) در جامعه حاضر بودند و از دستورات ایشان پیروی می‌شد خداوند به جامعه آن روز عزت، اقتدار و حکومت داد، ولی زمانی که مردم از رهبری الهی جدا شده و به جای اجرای منشور نبوی به دنبال خواسته‌های نفسانی رفتند و در برابر ظلم ایستادگی نکردند خداوند آن بزرگی‌ها را از آن جامعه گرفت.

وی ادامه داد: در جامعه امروز ما نیز تا زمانی که مردم در کنار رهبری ایستاده و استقامت کنند خداوند پیروزی این جامعه را در صحنه‌های نبرد تضمین می‌کند که البته شاهد همین پیروزی‌ها هستیم، امروز می‌بینیم که نیرو‌های حزب الله در کنار مدیترانه گلوی استکبار را گرفته و اجازه نفس کشیدن را به آنان نمی‌دهند.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان اینکه بسیاری از مسؤولان دلسوز و خادم در کشور هستند که از این افراد باید تشکر کرد، افزود:، اما در مقابل فردی که خیانت می‌کند باید ایستادگی کرد، امروز گرانی‌ها کمرشکن شده است و برخی از مسؤولان با بد عمل کردن، برای کشور ضد انقلاب درست می‌کنند.

وی در پایان خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با متخلفان در هر جایگاهی شد و گفت: بهتر است مردم این برخورد‌ها را هم ببینند، این مردم مستحق سختی نیستند؛ مردم سختی از ناحیه تحریم را می‌پذیرند، ولی سختی‌های ناشی از محل‌های دیگر را قبول نخواهند کرد./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات