۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۵۵۳۸۰۴
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تلاش دشمن برای منزوی کردن علمای دین

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: حضور علما و روحانیان در جامعه ارزشمند است و اگر آن ها نبودند مشخص نبود در کجا قرار می داشتیم، دشمنان نیز در تلاش هستند که مدارس علمیه را تعطیل و علمای دین را منزوی کنند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار ائمه جماعات و رابطین امور اقامه نماز دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی اظهار داشت: اقامه نماز و جایگاه آن از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است.

وی با بیان اینکه خلقت انسان ها برای عبادت است، گفت: باید تمام کارهای انسان مانند خوردن و خوابیدن مصداقی از عبادت خداوند متعال باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان ها اگر می خواهند به سعادت و عاقبت بخیری برسند باید اقامه نماز داشته باشند، خدا بندگان خود را اینگونه راهنمایی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی آزادی انسان را در گرو بندگی خدا دانست و تصریح کرد: انسان با نماز خواندن به خداوند می گوید خدایا تنها بندگی تو را می کنم.

وی ادامه داد: با اقامه نماز بسیاری از مشکلات شخصی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برطرف می شود و اگر گاهی مواقع دچار مشکلات فراوان می شویم به این دلیل است که خداوند ما را به خودمان واگذار کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اقامه نماز بالاترین فرهنگ در جامعه است، خاطرنشان کرد: وجود میلیون ها پرونده دادگاهی به این دلیل است که معنی نماز و عبودیت و بندگی خدا را نمی فهمیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: حضور علما و روحانیان در جامعه ارزشمند است و اگر آن ها نبودند مشخص نبود در کجا قرار می داشتیم، دشمنان نیز در تلاش هستند که مدارس علمیه را تعطیل و علمای دین را منزوی کنند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات