۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۵۳۲۲۰
مدیر حوزه علمیه ورامین:

محافل قرآنی جامعه را از انحرافات دور می کند

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرآن در خانواده ها و نسل جوان، گفت: برگزاری محافل قرآنی و استفاده از قاریان و حافظان قرآن فرصت مناسبی برای حفظ جامعه از انحرافات است.
سید مهدی محمودی ورامین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محفل انس با قرآن کریم شامگاه چهارشنبه با تلاوت مجلسی حامد شاکر نژاد قاری برجسته و بین المللی قرآن کریم همزمان با شام شهادت حضرت زهرا(س) و آغاز دهه مبارک فجر در ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآن در خانواده ها و نسل جوان گفت: برگزاری محافل قرآنی و استفاده از قاریان و حافظان قرآن فرصت مناسبی برای حفظ جامعه از آسیب ها و انحرافات است به همین منظور حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین و مجتمع آموزشی قرآن و عترت همواره سعی کرده است با برگزاری مراسم قرآنی در این زمینه قدم مؤثری برداشته باشد.

وی با اعلام خبر بهره مندی از امتیازات خاص برای حافظان قرآن کریم در راستای تحصیل در مدرسه قرآن و عترت ورامین افزود: حضور جوانان و نوجوانان در محفل انس با قرآن کریم نشان دهنده عشق و علاقه آینده سازان ایران اسلامی به کلام نورانی وحی است.

همچنین حامد شاکرنژاد قاری برجسته بین المللی در این مراسم با ابراز خرسندی از سفر به شهرستان ورامین بر انس و تعمیق فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تأکید کرد.

این مراسم با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، جمعی از طلاب و مسؤولین ادارات و نهادهای مختلف در مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد.

گفتنی است تلاوت قاریان و حافظان نوجوان، جمع خوانی طلاب علوم دینی و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ قرآنی از دیگر برنامه های این محفل بود./804/پ203/ب1

ارسال نظرات