۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۵۲۲۵۸
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر:

شهرک‌های دانش‌بنیان در استان بوشهر ایجاد شود

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: حضور مجموعه‌ای از این شرکت‌ها در شهرک‌های دانش‌بنیان و تکمیل دولت الکترونیک در راستای تولید ثروت و اشتغال که سبب پیشرفت استان شود را پیشنهاد می‌کنم تا با استفاده از بسترهای موجود در این بخش، بتوانیم موفق عمل کنیم.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، امروز در بازدید از هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی الکامپ در بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌هایی که به شکل سریع در عرصه فن‌آوری اطلاعات در حال به وقوع پیوستن است از این عرصه باید در راستای دستیابی به تکنولوژی‌های جدید استفاده کرد.

وی افزود: استان بوشهر نیز به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های مناسب در این عرصه، می‌رود که به عنوان یکی از استان‌های پیشرو در عرصه استفاده از فن‌آوری های جدید در سطح کشور و به عنوان یک الگو شناخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به این که تحولات در عرصه فن‌‌آوری اطلاعات سبب می‌شود که صاحبان این دانش‌ها، مدیریت یک نظام و مجموعه را در دست بگیرند، باید سعی و تلاش کنیم به یک مرجعیت در حوزه فن‌آوری اطلاعات برسیم.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: در این راستا نیازمند پژوهش و تحقیق هستیم که باید در شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی و علمی بر روی آن سرمایه‌گذاری انجام شود.

وی عنوان کرد: به روزبودن در عرصه ای تی به یک نوعی عقب‌ماندگی محسوب می‌شود و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فوق روز در عرصه فن‌آوری اطلاعات حرکت کنیم تا مدیریت آن را بتوانیم در دست گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر یادآور شد: با توجه به این که بار عمده فن‌آوری اطلاعات بر دوش شرکت‌های دانش‌بنیان است با یک حمایت ویژه از این شرکت‌ها می‌توان زمینه تولیدات جدید در عرصه ای تی فراهم آورد.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: البته حضور مجموعه‌ای از این شرکت‌ها در شهرک‌های دانش‌بنیان و تکمیل دولت الکترونیک در راستای تولید ثروت و اشتغال که سبب پیشرفت استان شود را پیشنهاد می‌کنم تا با استفاده از بسترهای موجود در این بخش، بتوانیم موفق عمل کنیم./۹۶۹/د۱۰۲/ب۲

منبع: فارس

ارسال نظرات