۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۴۹۳۱۱
به مناسبت دهه فجر صورت می گیرد؛

اعزام بیش از ۳۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان لرستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: در این راستا بیش از ۳۰۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی استان اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اعزام مبلغان به مناسبت دهه فجر خبر داد و بیان داشت: با توجه به پیش رو بودن ایام الله فجر بیش از 300 روحانی مبلغ به سراسر استان اعزام خواهد شد.

برگزاری 100 گفتمان انقلاب در لرستان

وی هدف از اعزام مبلغان را برگزاری باشکوه ویژه برنامه های دهه فجر و تبیین گفتمان انقلاب به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و افزود: در این ایام گفتمان هایی با محوریت انقلاب بین مردم برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت بازگو کردن اهداف و آرمان های انقلاب و بیان دستاوردهای آن برای مردم اظهار داشت: این مهم نقش بسزایی در ترویج ارزش ها و آرمان های انقلاب دارد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه یادآور شد: در ایام دهه فجر 100 گفتمان دینی با محوریت گفتمان انقلاب در مدارس، مراکز دانشگاهی، مساجد و مراکز فرهنگی در جمع اقشار مختلف جامعه به ویژه بین نسل جوان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مبلغان با هدف ارائه گزارش عملکرد نظام جمهوری اسلامی به مناطق شهری و روستایی اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر تلاش می شود از ظرفیت مردمی و نسل جوان بهره مند شویم.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه مساجد استان لرستان میزبان برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر هستند، ادامه داد: در ایام الله فجر انقلاب اسلامی 25 برنامه شاخص در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مهم ترین هدف ما در اجرای برنامه ها و اعزام مبلغان تبیین و تقویت فرهنگ دینی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق محروم و آسیب پذیر است، عنوان کرد: در این راستا پس از انجام بررسی های صورت گرفته 25 منطقه آسیب پذیر شناسایی شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: با بهره مندی از ظرفیت مبلغان اعزامی در مناطق آسیب پذیر و با اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و اجتماعی تلاش می شود جلوی گسترش آسیب های اجتماعی گرفته شود.

وی مبلغان را پرچم‌ دار اشاعه دین و ارزش های دینی دانست و اظهار داشت: مبلغان با توجه به رسالت خطیری که در عرصه تبلیغ و آگاهی بخشی به جامعه دارند، می توانند در مصون سازی نسل جوان و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام غلامی در پایان بیان کرد: بیش از 20 مبلغ استان نیز به مناطق روستایی و عشایری لرستان اعزام می شوند و در ایام الله دهه فجر فعالیت تبلیغی خواهند داشت./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات