۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۴۶۱۶۵
امام جمعه بوشهر:

فتنه آشوب‌گران با حرکت ولایی مردم شکست خورد

امام جمعه بوشهر گفت: حرکت ولایی مردم با بصیرت ایران اسلامی که به شکل خودجوش انجام شد سبب گردید که فتنه آشوب‌گران با شکست مواجه شود.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: مردم با حضور خودجوش خود در راهیپمایی ‌های اخیر، پاسخ مناسبی به اغشتاش‌گران دادند.

وی با اعلام این که راه مردم با اغتشاش‌گران جداست، افزود: حرکت ولایی مردم با بصیرت ایران اسلامی که به شکل خودجوش انجام شد سبب گردید که فتنه آشوب‌گران با شکست مواجه شود.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: حوادث تلخ اخیر با ایجاد صدماتی به جان و مال مردم، سبب شد تا کام مردم تلخ و انسان‌های بی‌گناهی کشته شوند که نشان از ‌آشوب‌گری عده‌ای اغتشاش‌گر بود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری ادامه داد: آشوب‌گران حتی به مقدسات دینی، مذهبی و ملی مردم ایران رحم نکرده و اقدام به آتش‌زدن مساجد، حسینیه‌ها و پرچم کشور کرده که ضروری است با این افراد که نظم کشور را بهم زدند برخوردی قانونی شود.

وی با اعلام این که سرکرده این اغتشاشات در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده است، عنوان کرد: هنور ساعاتی از این آشوب‌ها نگذشته بود که مردم دنیا شاهد بودند که چگونه مقامات ارشد دولت‌های امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود خوشحال و ذوق‌زده شده و واکنش‌هایی از خود برای حمایت از آشوب‌گران بروز دادند.

امام جمعه بوشهر یادآور شد: دشمنان نظام از طریق ایادی داخلی خود و به بهانه مشکلات اقتصادی، اقدام به آشوب‌هایی در کشور کردند که عمده‌ترین اهداف آنها برای فشار بر کشور، تضعیف نظام در کنار کاهش قدرت موشکی کشورمان و پیگیری برجام ها دوم، سوم و چهارم بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام قصد داشتند که با ایجاد ناامنی و شکست اقتدار نظام اسلامی‌، زمینه براندازی نظام را مهیا کرده و خط مقاومت را در سرزمین‌های اسلامی با شکست مواجه کنند.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری گفت: دولت باید فکری به حال مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم  و رفع بیکاری در کنار کنترل قیمت‌ها کند تا زمینه دلسردی و نگرانی مردم ایجاد نشود، هر چند حساب مردمی که مشکل اقتصادی دارند و به خیابان آمدند با حساب اغتشاش‌گران یکی نیست و به محضی که متوجه نیات آشوب‌گران شدند نه تنها همراهی نکردند بلکه در مقابل آنها ایستادگی هم کردند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات