۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۴۸۰

راهپیمایی ۹ دی با حضور گسترده مردم مشهد برگزار شد

راهپیمایی گرامیداشت هشتمین سالروز حماسه ۹ دی و پاسخ مردم مشهد مقدس به اقدامات هنجارشکنانه روزهای اخیر در این شهر، با حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی مشهد برگزار شد.
راهپیمایی مردم مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی عظیم 9 دی در مشهد مقدس از ساعت 9 صبح امروز از مسیر میدان شهدا به سمت بست شیخ طوسی حرم مطهر رضوی با حضور امت حزب الله و مردم ولایت مدار با شکوهی هر چه تمام تر برگزار شد.

همزمان با یوم‌ الله نهم دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار اعلام کردند و حمایت قاطع خود را از آرمان های امام و انقلاب اعلام کردند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن حمایت قاطع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب، خواستار رسیدگی مشهود و انقلابی مسؤولان به مشکلات اقتصادی کشور، به ویژه مشکلات معیشتی قشر مستضعف شدند.

در این راهپیمایی باشکوه میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل ‌بیت عصمت و طهارت(ع) اشعاری حماسی قرائت کرد و حجت ‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در صحن جامع رضوی با موضوع بصیرت افزایی دینی به ایراد سخنرانی پرداخت.

گفتنی است در پی سوء استفاده گروهی از هنجارشکنان از اجتماع مطالبه گرانه مردم مشهد نسبت به تلاش مسؤولان برای حل مشکلات اقتصادی کشور و تلاش این گروه اندک برای سر دادن شعارهای همسو با ضد انقلاب، گروه های سیاسی و مذهبی مشهد مقدس از مردم برای حضور در این راهپیمایی وحدت آفرین دعوت کرده بودند./820/پ204/ب1

ارسال نظرات