۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۴۵۴۵۶
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین همدان:

ولایت فقیه و مردمی بودن جمهوری اسلامی دو رکن پایداری انقلاب است

حجت الاسلام گنجعلی گفت: دشمن از اول انقلاب تا کنون به این نتیجه رسیده است که جنگ سخت با ایران کار ساز نیست و اگر به ولایت و مردمی بودن حکومت ضربه وارد کند می تواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد سازد.
مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید ابراهیم گنجعلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان صبح امروز در مراسم تجلیل از روحانیان جهادی استان همدان اظهار داشت: فتنه سال 88 کشور ایران اسلامی را تا لبه پرتگاه کشاند و بصیرت مردم در 9 دی سال 88 و همچنین بصیرت مردم همدانی در 7 دی ماه سبب شد که دست فتنه گران برملا شود.

وی در ادامه افزود: نظام اسلامی ایران یکی از استوارترین اجتماعات جهانی به شمار می رود که با پشتوانه ولایت و مردم پایه های این نظام الهی مستحکم شده است.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: دشمن از اول انقلاب تا کنون به این نتیجه رسیده است که جنگ سخت با ایران کارساز نیست و اگر به ولایت و مردمی بودن حکومت ضربه وارد کند می تواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد سازد.

وی با اشاره تهدیدات جنگ نرم و فضای مجازی خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده است که با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی می تواند به کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ابراز داشت: زمانی که امت از امام و ولی امر خود جدا شود شاکله نظام اسلامی از هم پاشیده و دین اسلام تبدیل به دینی فردی خواهد شد.

وی افزود: اجتماعات توهین آمیزی که عده قلیلی از افراد ناآگاه در کشور شکل گرفته از سوی دشمنان و فضای مجازی طرح شده برای اینکه مردم را از ولایت و نظام اسلامی دور کنند.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: مردم ایران همه می دانند که کمبودهایی وجود دارد اما همیشه پشتیبان حکومت اسلامی و ولایت فقیه بوده اند و مسؤولان نیز باید در صدد رفع مشکلات باشند و اگر به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش داده و مطالبات ایشان را عملی کرده بودند قطعا ما چنین مشکلاتی در کشور نداشتیم.

بر پایه این گزارش از روحانیان جهادی و اردوهای راهیان نور اعم خواهر و برادر تجلیل به عمل آمد./979/پ203/ب1

ارسال نظرات