۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۴۵۳۶۸
نماینده مجلس:

حماسه ۹ دی سند بصیرت ملت ایران است

یوسفیان ملا گفت: حماسه حضور مردم در ۹ دی سال ۸۸ سند افتخار، بصیرت و شناخت مردمی بود که با انقلاب فاصله نگرفته و خودجوش به میدان آمدند.
یوسفیان

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل افزود: آحاد مردم ما در روز 9 دی حماسه حضور ارزنده ای خلق کردند که برای همیشه ماندگار می ماند.

وی تصریح کرد: مردم ما با حضوری ارزشمند نشان دادند همواره در مسیر تحکیم و ترویج آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم و پایدار هستند.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس خاطرنشان کرد: بصیرت محوری از ویژگی های بارز ملت ایران اسلامی است که در صحنه های مورد نیاز حاضر شده و خلق حماسه می کنند.

یوسفیان ملا ادامه داد: مردم در تاریخ انقلاب شکوهمندمان با دفاع از ارزش های اسلامی در استحکام جمهوری اسلامی و جلوگیری از شیطنت های بدخواهان نقش برجسته ای داشته و دارند.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: حضور در صحنه های مورد نیاز نشان از بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران اسلامی داشته و دارد که حماسه های گرانقدری از سوی مردم بصیر ما خلق می شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: حماسه حضور مردم در 9 دی سال 88 سند افتخار بصیرت و شناخت مردمی بود که با انقلاب فاصله نگرفته و خودجوش به میدان آمدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما به میدان آمدند تا به بدخواهان نظام و حرمت شکنان و برهم زنندگان امنیت چه در داخل یا خارج بفهمانند که در پاسداری ارزش های الهی، دفاع از خط قرمز ولایت مطلقه فقیه و حق ملتی عزیز و قدرشناس شانه خالی نمی کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس افزود: روز بی نظیری از سوی مردم ولایت مدار ایران اسلامی محقق شد که پیام دندان شکنی به دشمنان انقلاب، اسلام و رهبری حکیم و فرزانه بوده است که مردم ما پاسخ مناسبی به دشمنان دادند.

یوسفیان ملا با قدرشناسی از بصیرت والای ملت ایران اسلامی گفت: ضرورت دارد این بصیرت با وحدت و بصیرت بیشتر برای سرافرازی جمهوری اسلامی در همه عرصه ها استمرار داشته باشد که برکات و دستاوردهای ارزنده ای در آن وجود دارد.

وی افزود: عاملان حوادت فتنه 88 به خود بیایند و راه را براى حل مشكلات باقى مانده هموار سازند که اميد است ملت آنان را ببخشند اما فراموش نمى كنند از چه خطرى عبور كردند.

رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس در پایان ولایت مداری را رمز موفقیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: ضرورت دارد رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهیم./1314/پ203/ب1

ارسال نظرات