۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۴۵۳۳۴
امام جمعه بوشهر:

مردم با شرکت در راهپیمایی ۹ دی به دشمن پاسخ کوبنده دهند

امام جمعه بوشهر گفت: ملاک حال فعلی افراد است و مردم نیز با شرکت گسترده در آیین ۹ دی، یک پاسخ کوبنده به دشمن و افرادی که خلاف جهت سیاسی کشور حرکت می‌کنند، می‌دهند.
حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: با توجه به این که دشمن برای بدبینی مردم هزاران توپخانه تبلیغاتی را فعال کرده، ضروری است که ملت در مقابل این توطئه ها هوشیار باشند.

وی افزود: متاسفانه عده ای از سیاسیون نیز در کشور به جای این که هوشیار باشند در راستای اهداف دشمن حرکت کرده که ملت هوشیار ایران حرکات انها را محکوم می کنند.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: مسؤولانی که کشور  را در برهه ای در دست داشته اند حقی ندارند که علیه نظام سخن گویند و این افراد نباید با جاه طلبی مردم را ناامید کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی بیان کرد: البته این بدان معنا نیست که هیچ کس حقی برای نقد ندارد  بلکه نیازمند نگاهی عاقلانه و آگاهانه هستیم در حالی که فردی که روزی همه کاره کشور بوده ابنک به مخالف کشور تبدیل شده است.

وی با اعلام این که انقلابی‌بودن به معنای حرکت در مسیر امام راحل و رهبری است، گفت: ملاک حال فعلی افراد است و مردم نیز با شرکت گسترده در آیین 9 دی، یک پاسخ کوبنده به دشمن و افرادی که خلاف جهت سیاسی کشور حرکت می‌کنند، می‌دهند.

امام جمعه موقت بوشهر یادآور شد: در نظام ولایی ایران، ولایت فقیه محور است و هر کسی در هر جایگاهی اقدام به خون‌دل کردن رهبری کند در بین مردم جایگاهی ندارد و در صورتی که به مقام معظم رهبری و نظام احترام نگذارد به زودی از طرف مردم طرد می‌شود.

حجت‌الاسلام هاشمی عنوان کرد: مردم در فتنه سال 88 اتش فتنه را با حضور گسترده خود خاموش کردند هر چند بهانه این فتنه گری تقلب در انتخابات مطرح شد که این وضعیت نشان دهنده بصیرت بالای مردم بوده است.

وی با اعلام این که فتنه سال 88 سبب ایجاد خسارت‌های فراوانی به مردم شد، گفت: باید فتنه 88 بازخوانی شود تا چهره پلید کسانی که با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانگان به دنبال براندازی نظام بودند بیش از گذشته آشکار شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات