۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۵۲۷۰
معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان:

راهپیمایی ۹ دی میثاق با ولایت فقیه است

معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان با توجه به اهمیت راهپیمایی ۹ دی، گفت: راهپیمایی ۹ دی میثاق با ولایت فقیه است.
فتنه88 و 9 دی

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: روز 9 دی، روز میثاق با ولایت است.

وی افزود: مردم ایران  برای رسیدن به قدرت و اسلام ناب محمدی فهمیدند که بهترین راه در دنیا، قرار گرفتن در مسیر ولایت است.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که مسیر انقلاب انسان را در راه خدا قرار می دهد و در آخرت رستگاری را دارد، ابراز داشت: مومن واقعی کسی بوده که ظاهر و باطن یکسانی داشته باشد.

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که بصیرت داشتن انسان را در راه خدا قرار می دهد، بیان داشت: انسان زمانی می تواند در دنیا حق را از باطل تشخیص دهد که در زندگی خود بصیرت داشته باشد.

وی بیان داشت: روشنگری در دنیا برای مردم یکی از کارهای مهم روحانیان شمرده می شود که مردم را در دنیا به راه حق بفرستند تا فریب دشمن را نخورند.

حجت الاسلام شاه حیدری با توجه به این که فتنه گران در سال 88 حتی به مساجد و پرچم امام حسین(ع) هم رحم نکردند، خاطرنشان کرد: آگاه به زمان و وابسته نبودن به دنیا دو خصوصیتی بوده که مردم باید داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالفضل ماهان اظهار داشت: راهپیمایی 9 دی میثاق با ولایت فقیه است، نسل جدید باید بدانند که چه کسانی در سال 88 به خیابان ها آمدند و فتنه را ایجاد کردند.

وی ابراز داشت: هوشیاری مقام معظم رهبری سبب خاموش شدن فتنه بود، 9 دی یوم الله دیگری برای مردم ایران است که مردم با آمدن به خیابان ها فتنه گران سال ۸۸ را محکوم می کنند.

حجت الاسلام شاه حیدری در پایان گفت: مردم راهپیمایی 9 دی را غنیمت شمارند و سعی کنند با حضور خود به دشمنان دین اسلام بیان کنند که ما همیشه در راه رهبری خواهیم ماند./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات