۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۴۴۹۸۱
امام جمعه راین:

۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به این که ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: روز ۹ دی نشان داد که مردم به تبعیت از ولایت فقیه به صحنه آمدند و با راهپیمایی خود به دشمنان دین اسلام بیان کردند که ما هیچ موقع از رهبری جدا نمی شویم.
9دی

حجت الاسلام حمید اسماعیل پور امام جمعه راین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: روز 9 دی نشان داد که مردم به تبعیت از ولایت فقیه و حمایت از ولایت به صحنه آمدند و با راهپیمایی خود به دشمنان دین اسلام بیان کردند که ما هیچ موقع از رهبری جدا نمی شویم.

حجت الاسلام اسماعیل پور با بیان این که دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت یکی از مهم ترین وظایف مردم ایران است، ابراز داشت: مردم با آمدن به خیابان ها خشونت خودشان را به خاطر فتنه 88 به دشمن بیان می کنند.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به دنبال از بین بردن انقلاب ایران بوده و با نقشه های خود می خواهند جایگاه ولی فقیه را متزلزل کنند و نظام اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه راین با توجه به این که مردم ایران به صراحت، منافقین در کشور را به خاطر فتنه 88 شناختند، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات از باطل در کشور این است که انسان در زندگی خود بصیرت داشته باشد.

وی اظهار داشت: عمل به فرمایشات رهبری عین حق بوده و زمانی کشور ایران از نفوذ دشمنان دین اسلام جلوگیری می شود که همه افراد در خط رهبری باشند.

حجت الاسلام اسماعیل پور با اشاره به این که عمل به فرمایشات رهبری مهم ترین وظیفه مردم در کشور است، بیان داشت: افرادی که در کشور از خط رهبری دور شده اند یا در باطن با رهبری نیستند، بدانند که راه نفوذ دشمن را به کشور باز کرده اند.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که مسؤولانی که در خط رهبری هستند درچشم مردم عزیز هستند، تصریح کرد: بعضی از افراد که در فتنه 88 سکوت کردند این افراد در گروه منافقین شمرده می شوند.

وی در پایان گفت: کشور ایران زمانی می تواند در برابر قدرت های جهان بایستد که مردم و مسؤولان از خط رهبری جدا نشوند و سعی کنند فرمایشات رهبری را در زندگی خود عملی کنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات