۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۴۴۲۳۴
حجت الاسلام قدرتی:

حماسه ۹ دی تجلی بصیرت بود

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد لرستان با اشاره به حضور ملت ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۸۸ برای خاموش کردن جریان فتنه گفت: این حضور و خلق حماسه ۹ دی تجلی بصیرت و آگاهی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب بود.
حماسه 9 دی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد لرستان، پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد استان با سخنرانی محور«بازخوانی فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی» گفت: فتنه فرصتی برای آزمایش و امتحان انسان ها به وجود می آورد.

وی با اشاره به اتفاقات سال 88 در جریان انتخابات افزود: حوادثی که در آن روزها رخ داد را می توان به آن نگاه مثبت و منفی داشت که در سایه جریان فتنه سیاسی ها و بدی ها نمایان شد و خوبی ها خود را نشان داد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد لرستان با اشاره به تلاش برخی برای برهم زدن وضعیت کشور و بر هم زدن امنیت و آسایش مردم یادآور شد: وحدت و تعامل مردم و مسؤولان سد راه فتنه گران شد.

وی به تدابیر و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اشاره و عنوان کرد: فرمایشات رهبری همواره چراغ راه است و در جریان فتنه نیز نفس مسیحایی رهبر فرزانه انقلاب راه را بر فتنه گران بست.

حجت الاسلام قدرتی  با اشاره به حماسه 9 دی اظهار داشت: ملت بصیر ایران اسلامی به فرمان رهبر معظم انقلاب در 9 دی ماه 88 همچون همیشه به میدان آمدند و با وحدت و انسجام جریان فتنه را خاموش کردند.  

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی تجلی بصیرت، هوشیاری و آگاهی در برابر فتنه های دشمنان داخلی و خارجی است، عنوان کرد: این روز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی زنده خواهد ماند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد لرستان یادآور شد: حماسه 9 دی برای ما درس بصیر بودن، حفظ وحدت و تقویت آن را به همراه دارد، با تکیه بر وحدت و انسجام و بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه هجمه های دشمن همواره خنثی است./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات