۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۴۴۰۷۳
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

بصیرت افزایی سد راه نفوذ فرهنگی دشمنان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی گفت: برگزاری این نشست ها فرصتی مناسب برای روشنگری و بصیرت افزایی بین نسل نو و مقابله با آسیب های اجتماعی است، در این راستا این نشست ها ساماندهی می شوند.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در انتخابات هیأت مؤسس گفتمان های دینی و کارگاه مهارت‌ آموزی آسیب‌های اجتماعی که در تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: در سال جاری 548 گفتمان دینی در لرستان برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری گفتمان های دینی را بصیرت بخشی، روشنگری و معرفت افزایی به ویژه بین نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و افزود: این گفتمان ها با محوریت مسائل روز جامعه و در راستای تبیین ارزش های دینی در جامعه برگزار می شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به بهره مندی از ظرفیت 62 استاد حوزه در راستای برگزاری گفتمان های دینی خاطرنشان کرد: بیش‌ از ۲۳ هزار نفر در این نشست ها بهره مند شده اند.

وی در ادامه یادآور شد: تاکنون 71 جلسه نیز با محوریت سواد رسانه اقتصاد مقاومتی برای انجمن اولیا مربیان در استان برگزار شده است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش مؤثر گفتمان های دینی و حضور اساتید روحانی در روشنگری بین نسل نو اظهار داشت: این نشست ها باید ساماندهی شوند و در این زمینه راه اندازی هیأت مؤسس گفتمان های دینی نقش آفرین است.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات هیأت مؤسس گفتمان‌های دینی لرستان اشاره و عنوان کرد: این انتخابات با هدف ساماندهی نشست های گفتمان دینی برگزار می شود و ساماندهی مجموعه اساتید گفتمان‌ های دینی پایه‌ گذاری یک برنامه دینی برای آینده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: برای برگزاری گفتمان های دینی بیشتر و منسجم تر از بین اساتید افرادی که توانایی و وقت بیشتری دارند، در این انتخابات شرکت کنند به امید اینکه شاهد برگزاری گفتمان های دینی مؤثر و پُر محتوا باشیم.  

حجت الاسلام غلامی مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر آسیب های اجتماعی و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن را مهم ترین هدف برگزاری این گفتمان ها عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست های دینی آثار و برکات فراوانی به همراه دارد و پُرشدن نمازخانه‌ها و مساجد، احترام به استاد و سواد رسانه‌ ای از جمله دستاوردهای آنان است.

وی با اشاره به توطئه های فرهنگی دشمنان در جبهه جنگ نرم و هدف قرار دادن نسل نو بیان کرد: جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن و مقابله با گسترش این آسیب ها نیازمند فعالیت، برنامه ریزی و تبلیغ بیشتری است و مبلغان در عرصه تبلیغ باید به این مهم توجه داشته باشند./9459//۲۰۲/خ

ارسال نظرات