۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۹۹۸
امام جمعه بندپی غربی:

دستور انتقال سفارت آمریکا به قدس برای نجات اسرائیل غاصب از فروپاشی است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این مطلب که دستور انتقال سفارت آمریکا به قدس برای نجات اسرائیل از فروپاشی است، گفت: اعلام مخالفت جهانی برای انتقال سفارت آمریکا به قدس، نشان دهنده قرار داشتن رژیم صهیونیستی در موضع ضعف و عجز و درماندگی این رژیم است.
محمد علی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، امام جمعه بندپی غربی امشب در جمع بسیجیان در شهرخشرودپی بابل مالک اشتر را نمونه برجسته یک مسؤول شاخص در نظام حکومت دینی بیان کرد و گفت: مالک اشتر یک مسؤول ولایت مدار بود که سخنان امام خود را فصل الخطاب و آن را نقشه راه برای رسیدن به رضای الهی می دانست.

وی افزود: متاسفانه با رغم توصیه ها، دستورها و بیان راهگشای امام خامنه ای که ناشی از عمق بصیرت ایشان در مسائل مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی و سیاسی است، برخی از مسؤولان مسیری دیگری را برگزیده اند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به پیش بینی مقام معظم رهبری در خصوص بی نتیجه بودن مذاکرات هسته ای و غیر قابل اعتماد بودن به آمریکا از سال های گذشته، تاکید کرد: آمریکا دولتی عهدشکن است که رفتار آن بر اساس خوی سلطه گری و استکباری شکل گرفت و به حق لقب شیطان بزرگ توسط امام راحل برازنده این نظام است.

وی ادامه داد: مسؤولان اگر مانند مالک اشتر مطیع امر ولایت بودند، امروز دچار این خسارت محض نمی شدیم اما متاسفانه به رغم شکست خوردن برجام و نابود شدن بخش مهمی از صنعت هسته ای کشور، برخی ها در سفر اخیر به سیستان و بلوچستان دوباره دم از مذاکره و گفت و گو با غرب می زنند.

حجت الاسلام حاجی زاده به خط بطلان دولت آمریکا به مذاکره صلح فلسطین با دستور انتقال سفارت این کشور به قدس اشاره و خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا با دستور انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس، پشت پا به تمام خوشبینی های تشکیل دولت فلسطین و مذاکرات صلح زد.

وی افزود: آمریکا با اعلام انتقال سفارت خود به قدس شریف و به رسمیت شناختن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در حقیقت این اقدام را برای نجات این رژیم از فروپاشی و اضمحلال انجام داد.

امام جمعه بندپی غربی با اشاره به عمر 70 ساله رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین، گفت: بعد از انقلاب اسلامی و وارد شدن جریان مقاومت به رهبری ایران به عرصه تقابل با رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی شاهد افول قدرت این رژیم و شکست های پی در پی آن هستیم.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در دو بعد داخلی و هم در ابعاد بین المللی نتوانست به اهداف خود برسد و وعده های این رژیم هنوز محقق نشده است.

حجت الاسلام حاجی زاده به شعار امنیت و رفاه برای یهودیان توسط رژیم صهیونیستی در آغاز تاسیس این رژیم پرداخت و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به اذعان کارشناسان و اعتراف برخی از مقام های این رژیم جعلی در وضعیت وخیم اقتصادی به سر می برد و شاهد مهاجرت معکوس یهودیان از این سرزمین هستیم و تاکنون حدود یک میلیون نفر از ساکنان اسرائیل آن را ترک کرده اند.

وی یکی دیگر از ناکامی های رژیم صهونیستی را فقدان امنیت در این رژیم با حضور قدرتمندانه مقاومت بیان کرد و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که خود را یکی از قدرت های نظامی دنیا می دانست در جنگ های اخیر در برابر نیروهای شبه نظامی حزب الله لبنان و حماس در غزه شکست خورد و امروز عدم امنیت در سراسر مناطق اشغالی فلسطین از سوی یهودیان اشغالگر احساس می شود.

استاد حوزه علمیه یکی دیگر از شکست های رژیم صهیونیستی را عدم پذیرش بیت المقدس به عنوان پایتخت این رژیم در سطح جهانی دانست و افزود: اعلام مخالفت جهانی حتی در میان حامیان غربی و اروپایی رژیم صهیونیستی برای انتقال سفارت آمریکا به قدس، نشان دهنده عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی و قرار داشتن در موضع ضعف توسط این رژیم جعلی است.

 وی ادامه داد: با آغاز انتفاضه جدید، مقاومت اسلامی جان تازه ای گرفت و زنگ مرگ و صدای نابود شدن قدرت پوشالی صهیونیستی شنیده می شود و لانه عنکبوتی این رژیم در حال فروریختن است./1313/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات