۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۴۲۲۸۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شکست تروریست ها در منطقه نتیجه ایستادگی جبهه مقاومت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری، شکست تروریست های تکفیری به سرکردگی آمریکای جنایت کار در منطقه را نتیجه ایستادگی جبهه مقاومت دانست.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری جمعه شب در دیدار خانواده سردار شهید علی ییلاقی، فرمانده اسبق سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی شخصیت هایی همچون سردار شهید ییلاقی ها است، گفت: جامعه امروز باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی های شهدا باشد.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که شهدا با خون خود اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، افزود: اگر ایثار و از خودگذشتگی این شخصیت های بزرگ نبود، انقلاب اسلامی جایگاه امروز خود را نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با همه توان در برابر دشمنان ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت رزمندگان کشورمان در جنگ تحمیلی موجب پیروزی کشورمان در آن جنگ نابرابر شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جوانان بی ادعای ایران اسلامی در دفاع مقدس با لبیک به ندای ولی فقیه در میدان جنگ حاضر شدند، افزود: شهدا پرچم‌ داران واقعی اقتدار ایران اسلامی هستند و جایگاه امروز کشور را مدیون و مرهون خون های پاک شهدا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که شهدا با اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز جوانان شجاع این مرز و بوم با تأسی از رزمندگان دفاع مقدس مشتاقانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به آغوش شهادت رفتند و از حریم آل الله دفاع و حراست کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که مجاهدت و دلاورمردی‌های رزمندگان سپاه اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای همیشه ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: با وجود حمایت های بسیاری از کشورهای جهان از صدام در جنگ تحمیلی، اما شاهد بودیم با غیرت، شجاعت و شهامت فرزندان انقلاب اسلامی، کشورمان در برابر متجاوزان پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که بسیاری از فرزندان انقلاب اسلامی پس از سال ها تحمل رنج و درد ناشی از جراحت های جنگ هر روز به شهادت می رسند، خاطرنشان کرد: جانبازان نیز سند شجاعت و از خودگذشتگی فرزندان انقلاب اسلامی هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که رزمندگان سپاه اسلام در دفاع مقدس حماسه عظیمی خلق کردند که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند، تصریح کرد: امنیت، آسایش و آرامش امروز کشورمان مرهون همان تلاش ها و از خودگذشتگی ها است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که رزمندگان مدافع حرم نیز در طی سال های اخیر با تأسی از دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان تکفیری ایستادگی و مقاومت کردند، گفت: شکست تروریست های تکفیری در منطقه به سرکردگی آمریکای جنایت کار نتیجه ایستادگی جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: همان گونه که شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشورمان را ندادند، شهدای مدافع حرم پا جای پای این شهدا گذاشته و از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عطر و بوی ایثار و شهادت همواره در کشورمان ساری و جاری است، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه همین فرهنگ اصیل عزت و اقتدار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: رمز بقا و ماندگاری نظام اسلامی نیز حفظ و حراست از این فرهنگ تعالی بخش است.

امام جمعه قائمشهر با تأکید براین که همه ما در برابر خون پاک شهدا مسؤول هستیم، تصریح کرد: امروز مهم ترین وظیفه ما در برابر خون پاک شهدا، حفظ روحیه انقلابی گری، تبعیت از ولایت و رهبری و همچنین داشتن بصیرت بالا است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه های دشمنان از یک امنیت و اقتدار بسیار بالایی برخوردار است، افزود: باید با عمل به وصیت نامه شهدا این اقتدار و امنیت را همچون گذشته حفظ کنیم./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات