۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۴۲۲۳۱
با برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی صهونیستی؛

ساحل نشینان خلیج فارس ندای حمایت از «قدس» سردادند

ساحل نشینان خلیج فارس با برگزاری تظاهرات ضد آمریکایی صهونیستی ضمن اعلام خشم خود از آمریکا و اسرائیل غاصب، ندای حمایت از «قدس» سردادند.
راهپیمایی در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، مردم نمازگزار استان بوشهر همزمان با سراسر کشور با برگزاری تظاهراتی اعتراض آمیز این اقدام را محکوم کردند.

مردم استکبارستیز بوشهر نیز پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با مشت هایی گره کرده خشم و انزار خود را نشان دادند.

در این راهپیمایی که از مصلی امام خمینی(ره) بوشهر تا میدان قدس برگزار شد راهپیمایان با سر دادن شعارهای «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، « مرگ بر این ظلم و بر این جنگتان، قدس رها می­شود از چنگتان»، « فریاد ما در همه جا طنین است، قدس شریف، آزادی ات یقین است»، «نابود می­شوند به لطف خدا، سعودی و صهیونیست و آمریکا» و « دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست» حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اشغالی اعلام داشتند.

در دستان راهپیمایان پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضمون «فلسطین آزاد خواهد شد، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «منتظریم کی شبِ حمله فرا می رسد»، « اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و «چنان بر اسرائیل سیلی خواهیم زد که برق آن آمریکا را کور کند» دیده می شد.

حضور همه اقشار جامعه از روحانیان تا دانشجویان و دانش آموزان تا پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی برای ندای «فلسطین تنها نیست» نقطه چشم گیر این تظاهرات بود.

این راهپیمایی اعتراض آمیز با صدور قطعنامه‌ای به کار خود پایان داد./۸۳۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات