۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۴۲۲۱۱
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی خبر داد؛

انتصاب حجت الاسلام جعفری به ریاست شورای عالی حوزه کرمان

رییس دفتر رهبر انقلاب از انتصاب حجت الاسلام جعفری نمایند سابق ولی فقیه در کرمان به ریاست شورای عالی حوزه این استان خبر داد و مهم ترین سرمایه مسؤولان را خدمت به مردم دانست.
گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری ظهر امروز در آیین معارفه مردمی امام جمعه کرمان در مصلای امام علی این شهر گفت: به سردار سلیمانی فرزند رشید استان شما اصرار کردم که در این مراسم حضور داشته و سخنرانی کند؛ ارادت مردم به حجت الاسلام جعفری تعجب برانگیز است؛ تلاش های ایشان، سادگی، خدمت در سمت امامت جمعه، کلام و زندگی ایشان در چشم مردم و برای آنها الگو است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین جعفری در اقتدا به ولی فقیه زندگی ساده ای داشت و همچنین از موقعیت خود برای زر اندوزی در دنیا استفاده نکرد؛ دنیا به رهبر انقلاب جلوه کرده است اما ایشان  به همه جلوه های دنیا پشت کرده و  سطح پایینی زندگی می کنند.

رییس دفتر رهبر انقلاب اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین جعفری تقاضا داشتند شخصی دیگر به جای ایشان در عرصه نماز جمعه حضور داشته باشد؛ کرمان یک استان استثنایی است چون افزون بر این که از بزرگترین استان ها به شمار می رود، مردمانی سختکوش دارد؛ این استان از عنایات الهی مانند بهترین معادن و محصولات کشاورزی بهره مند است و رهبر انقلاب در حکم خود از کرمان تعریف فراوانی کردند.

وی تأکید کرد: عملکرد چندین ساله حجت الاسلام علیدادی در جزیره کیش قابل قبول بوده و علاوه بر تحصیلات حوزوی یک روحانی دانشگاهی هستند؛ امیدوارم بزرگان از اهل علم از نماز جمعه ایشان حمایت کنند؛ مهم ترین سرمایه مسؤولان خدمت به مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی ضمن تمجید از سردار سلیمانی اظهار داشت: تروریست های داعش با رشادت های این سردار اسلام نابود شدند و فتوای تاریخی آیت الله سیستانی در برپایی حشد الشعبی بسیار باارزش بود.

وی در پایان یادآور شدند: بعد از استعفای امام جمعه سابق کرمان مقام معظم رهبری تأکید کردند که باید شأنیت ایشان رعایت شود از همین رو ریاست شورای عالی حوزه استان که از وظایف امام جمعه است همچنان با شخص حجت الاسلام و المسلمین جعفری است؛ حکم ایشان در چند روز آینده توسط آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه صادر می شود؛ امید است طلاب و علمای حوزه علمیه کرمان از حجت الاسلام و المسلمین جعفری نهایت بهره را ببرند./9704/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات