۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۴۰۴۴۷
معاون نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی در کشور مشکل گشا است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی در کشور مشکل گشا است، گفت: اگر این تفکر بسیجی در سوریه و عراق وجود نداشت مشخص نبود امروز در کدام وضعیت قرار می داشتیم.
اکبرپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام علی اکبرپور، معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه دوشنبه در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج در محل مسجد امام علی(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت سبب آرامش و امنیت در منطقه شد و شهیدان در مسیر دفاع از حرم اهل بیت(ع) جان دادند تا شر خبیث ها کم شود.

وی گفت: تفکر بسیجی در هر جایی که ورود پیدا کرده منشأ خیر و برکت شده است و در هر جا که از این تفکر بسیجی فاصله گرفته ایم دچار مشکل شدیم و ضربه خورده ایم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: روز به روز برکات این شجره طیبه برای تمام افراد آشکار می شود و بسیجی به جایگاه، مقام و شخص کاری ندارد و هر کسی که این تفکر بسیجی داشته باشد بسیجی است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه هر کسی تفکر بسیجی در قامتش جلوه گر شد بسیجی است، تصریح کرد: داعش بیش از 90 درصد خاک سوریه را در اختیار داشت و با تمام تجهیزات تا 40 کیلومتری مرز جمهوری اسلامی آمده بود.

وی ادامه داد: تمام نوچه های استکبار مانند طالبان، داعش و القاعده برای نابودی و زمین زدن جمهوری اسلامی قد علم کرده بودند و فردا نیز به اسم دیگر در منطقه قد علم می کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بیش از سه سال نه تنها داعش بلکه آل سعود، آمریکا و استکبار جهانی دست به دست هم داده بودند که دولت اسلامی عراق و شام را تحت عنوان داعش مستقر کنند و خلیفه معرفی کردند که در این منطقه خلافت کنند.

تفکر بسیجی در کشور مشکل گشا است

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه تفکر بسیجی در کشور مشکل گشا است و اگر این تفکر بسیجی در سوریه و عراق وجود نداشت مشخص نبود امروز در کدام وضعیت قرار می داشتیم، اظهار کرد: امروز ریشه ناخلف ها و نابه هنجارها در خاک سوریه و عراق کنده شده است هر چند این گروه ها دوباره به اسم دیگری قد علم خواهند کرد.

وی افزود: با وجود این تفکر ناب بسیجی جوانان حزب الهی و بسیجی جهان بلند شدند و گروه خود خوانده را به شکل خفت باری از منطقه بیرون کردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از شاخصه های اصلی بسیج است، گفت: هر گاه در مقابل ولایت سرباز باشیم به پیروزی می رسیم اما اگر کسی در مقابل ولایت ادعای سرداری کند زمین می خورد.

حجت الاسلام اکبرپور عنوان کرد: برخی ها در این کشور چهار عدد رأی جمع می کنند گمان دارند برای خود کسی هستند اما نمی دانند ولایت را خدا می دهد و ریاست را مردم.

وی با بیان اینکه فلان مدیر تا وقتی که مردم بخواهند رییس خواهد بود، اظهار کرد: تمام انسان ها باید سرباز ولایت باشند و پرچمی که در دست پیامبراکرم(ص) قرار داشته امروز در دست ولی فقیه زمان قرار دارد.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: بسیجی ولایتمدار می تواند با روحیه بسیجی کشور را از مشکلات نجات دهد.

حجت الاسلام اکبرپور تصریح کرد: در چند دهه اخیر جمهوری اسلامی اسلحه ای با برد 200 متر نداشت اما امروز به لطف تفکر ناب بسیجی موشک نقطه زن با برد 2 هزار کیلومتر را آزمایش می کنیم که با این موشک دیرالزور را هدف قرار می دهیم و داعشی ها را نابود می کنیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال 92 به مسؤولان فرمودند که بنده به دشمنان خوش بین نیستم و نباید به مذاکرات و دشمن دل بست زیرا دشمن دست خود را در دستکش مخملی مخفی کرده است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رییس جمهور ایران بعد از چهار سال به این نتیجه می رسد که مذاکره با آمریکا دیوانگی بوده است، اذعان داشت: ای کاش رییس جمهور از همان ابتدای مذاکرات گوش به فرمان ولایت بود و به فرمایشات رهبری توجه می کرد.

حجت الاسلام اکبرپور افزود: دولت چهار سال بخش عمده ای از امکانات و وقت کشور را ظرف مذاکره کرد که سفره ایرانی ها چرب شود اما متاسفانه به نتیجه ای نمی رسند و می گویند مذاکره دیوانگی بوده است.

وی با بیان اینکه گاهی مذاکره جواب نمی دهد اما مبارزه جواب می دهد و این مبارزه در سوریه و عراق جواب داد، اضافه کرد: قرار بود چهار هواپیما را به جمهوری اسلامی بدهند اما تنها دو هواپیما را دادند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ولایتمداری به معنای گوش به فرمان ولایت بودن است و اگر تاکنون ضربه خورده ایم تنها به دلیل زاویه گرفتن از ولایت بوده است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه اگر قرار است در بحث های اقتصادی موفقیت حاصل شود نیاز به روحیه بسیجی و مدیریت انقلابی است، گفت: مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گزارش می دهد که فعالیت و کار مفید ادارات 22 دقیقه است، متاسفانه با این 22 دقیقه نمی توان مشکل کشور را حل کرد.

وی تصریح کرد: با این مدیریت و با 22 دقیقه فعالیت نمی توان کشور را از منجلاب بیرون آورد، با تفکر بسیجی می توانیم مشکلات را حل کنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فقرزدایی و عدالت محوری یکی دیگر از شاخصه های تفکر بسیجی است، عنوان کرد: امروز متاسفانه فقیر ستیزی احساس می شود و فقرستیزی نمی شود.

مشکل کشور پول نیست بلکه مدیریت است

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: دولت به دو باشگاه فوتبال ده ها میلیارد تومان کمک می کند که شب گردی آن ها خدشه دار نشود اما وقتی که قرار است 45 هزار و 500 تومان یارانه را بدهند می گویند امروز عزای عظمای ما است.

حجت الاسلام اکبرپور با بیان اینکه مشکل کشور پول نیست بلکه مشکل مدیریت است، تصریح کرد: یک نفر در کشور 600 میلیون تومان وام را بدون ضامن می گیرد اما یک نفر دیگر می خواهد وام 6 میلیون تومانی دریافت کند تا چهار راس شترمرغ بگیرد و کاری را انجام دهد نمی تواند.

وی ادامه داد: یک نفر ماهیانه 234 میلیون تومان حقوق دریافت می کند که با حقوق این فرد گردن کلفت، 468 نفر دختر و پسر جوان می توانند زندگی کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: فردی در جامعه 11 ماه حقوق دریافت نکرده و می گویند قرار است فلان رییس بیاید و اگر حرف بزنید شما را اخراج می کنیم.

حجت الاسلام اکبرپور، پایبندی به ارزش ها را شاخصه دیگر تفکر بسیجی دانست و اضافه کرد: ارزش ها باید ارزشمند بماند، در کشور بیش از 200 هزار شهید دادیم تا ارزش های اسلامی باقی بماند.

وی اذعان داشت: نباید شهیدان و خانواده های آن ها به فراموشی سپرده شوند اما متاسفانه نه تنها به فراموشی سپرده می شوند بلکه گاهی کنایه می شنوند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: برخی آنقدر که دغدغه بی دینی جوانان را دارند، دغدغه دینداری جامعه را ندارند و برخی آنقدر که در تلاش هستند کار ضدارزشی انجام دهند در تلاش نیستند که کار ارزشی کنند.

حجت الاسلام اکبرپور عنوان داشت: دغدغه بسیاری از افراد در استان خراسان جنوبی این است که کنسرت مختلط در سالن شهیدین قاسمی برگزار کنند و بلیط این کنسرت ها در شهری که برخی مردم نان برای خوردن ندارند 70 تا 90 هزار تومان است.

وی ادامه داد: کنسرتیون احترام ماه محرم و صفر را نگه داشتند اما صنعت گردشگری در استان روی کنسرتیون را سفید کرد و سال گذشته در تاسوعا و عاشورای حسینی و سال جاری نیز در اربعین حسینی در یکی از شهرهای خراسان جنوبی گردشگران ورود پیدا می کنند و رقص مختلط انجام می دهند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: در اربعین حسینی که مسیحی، یهودی، اهل سنت و اهل تشیع احترام می گذارند اما در یکی از شهرهای استان رقص مختلط برگزار می کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج به معنای پاسداری از ارزش ها است، افزود: مسؤولانی که امروز بر صندلی تکیه دادند بدانند پایه های آن به دلیل خون شهدا و اشک مادران شهید استوار است./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات