۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۳۹۹۹۳
رسانه های امروز در یک نگاه؛

یاری مظلوم زمان و مکان ندارد

برجام تمام اروپایی!، بازی نجات عربستان از مردم‌سالاری!، بسیج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آینده، پیام محبوبیت «حاج قاسم»، استکبارستیزی تعطیل‌بردار نیست بخشی از عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برجام تمام اروپایی!، بازی نجات عربستان از مردم‌سالاری!، بسیج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آینده، پیام محبوبیت «حاج قاسم»، استکبارستیزی تعطیل‌بردار نیست بخشی از عناوین رسانه های امروز است که به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و شکست استکبار اشاره داشتند.

با توجه به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع شرکت‌کنندگان اجلاس محبان اهل‌بیت(ع) رسانه ها به موضوعی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در هر جای جهان ندای مظلومی را بشنود به یاری آنها خواهد شتافت و در برابر استکبار ایستادگی خواهد کرد پرداختند و باید به این نکته توجه داشت که در هر زمان و مکان باید از استکبار دوری جست و در برابر آن ایستاد.

با وجود اینکه در هفته بسیج قرار گرفته ایم روزنامه جوان در یادداشتی نوشت بسیج به عنوان نیروی محرک سپاه و ارتش در این سال های بعد از انقلاب به خوبی عمل کرده و این باعث شده که دشمنان این مرز و بوم ترس زیادی از این نیروی مردمی و با اخلاص داشته باشند.

گفتنی است رسانه ها امروز به موضوعات دیگری از جمله سیاست های عربستان اشاره داشتند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

برجام تمام اروپایی!

روزنامه وطن امروز نوشت: ناکارآمدی شبکه‌‌های رسانه‌ای ضدانقلاب در خارج از کشور از یکسو و استمرار پیوند مردم و حاکمیت ایران با گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، مقامات اروپایی را درباره تغییر این معادله از طریق حضور مستقیم و علنی‌‌‌‌‌‌تر در ایران مصمم کرده است.

ادامه مطلب...

بازی نجات عربستان از مردم‌سالاری!

روزنامه جوان نوشت: در شرایطی که نفت مهم‌‌ترین تأمین مالی آل‌سعود بوده است پایین رفتن آن زمانی پروژه‌ای برای فشار بر ایران و روسیه بود اما در دراز مدت و انعطاف این دو در برابر این نوسان شدید قیمت‌ها، این حالا به‌ پاشنه آشیل کشورهای خلیج فارس تبدیل شده است.

ادامه مطلب...

بسیج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آینده

روزنامه جوان در یادداشتی نوشت: حضور بسیج در کنار نیروهای سپاه و ارتش در دوران جنگ عامل اصلی ناکامی دشمنان در تحمیل شکست بر نیروهای انقلاب بود و عملاً این حضور، انقلاب را برای همیشه از آسیب‌پذیری از تهدیدات دشمنان بیمه کرد.

ادامه مطلب...

پیام محبوبیت «حاج قاسم»

روزنامه جام جم نوشت: بر کسی پوشیده نیست که «حاج قاسم» بیش از آن‌که یک ژنرال بلندپایه نظامی یا یک سیاستمدار باهوش باشد، یک «عنصر انقلابی» تمام‌عیار است؛ یک انقلابی در تراز انقلاب اسلامی.

ادامه مطلب...

استکبارستیزی تعطیل‌بردار نیست

کمک به مظلومین و مجاهدینی که علیه مستکبرین عالم قیام کرده‌اند، ریشه در آیات و روایات دارد و فریضه‌ای است بر عهده مسلمانان.

ادامه مطلب...

ولیعهد جوان و کفش‌های پاشنه بلند!

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: ماجرای گروگان‌گیری سعد حریری و خانواده‌اش کلکسیون حماقت‌های بن سلمان را تکمیل کرد و نشان داد او هنوز هم با همان شیوه اعراب جاهلی فکر می‌کند و تصمیم می‌گیرد.

ادامه مطلب...

چرا دلار گران می‌شود؟

روزنامه جام جم نوشت: کاهش نرخ‌های سود بانکی در ماه‌های گذشته و انتقال سرمایه‌ها از سپرده‌های مدت‌دار به سمت سپرده‌های جاری به قصد خرید ارز با هدف سودآوری، از جمله دلایل گرانی دلار است.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است موضوعی که در رسانه ها عنوان شده حماقت سیاسی عربستان سعودی به دست بن سلمان است و با گروگان گیری اخیر سعد الحریری نخست وزیر لبنان این حماقت خود را تکمیل کرد./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات