۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۵۳۹۷۷۷

مراسم یادواره شهدای اصناف استان قم برگزار شد

مراسم یادواره شهدای اصناف استان قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس و خانواده های شهدا در قم برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای اصناف استان قم شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و خانواده های شهدا در سالن همایش های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، صحفی عضو هیأت رییسه اتاق اصناف قم در این مراسم با تبریک به مناسب سقوط داعش گفت: این همایش به همت بسیج اصناف و اتاق اصناف قم تشکیل شده است؛ وفاق و همدلی میان بسیج اصناف و اتاق اصناف قم برقرار بوده و همکاری های بسیاری با یکدیگر دارند.

وی ادامه داد: در اتحادیه های تحت نظر اتاق اصناف قم 20 پایگاه بسیج داریم که با اتحادیه ها مساعدت های بسیار خوبی دارند.

صحفی با اشاره به اینکه روند بازار در بیشتر موارد تغییر کرده است و کسب و کارهای اینترنتی جای کسب و کارهای سنتی را گرفته است، عنوان کرد:  جا دارد که در این بخش ها هم بسیج ورود کرده و با اتاق اصناف کسب و کارهای اینترنتی را سامان بخشد.

عضو هیأت رییسه اتاق اصناف قم با بیان اینکه اصناف با کمترین هزینه برای دولت به اشتغال زایی می پردازد، ابراز داشت: در این حوزه افراد خودشان با اجاره کردن محلی سعی در کسب و کار می کنند و عمدتاً برای دولت کمترین هزینه را دارند، بنابراین باید از اصناف حمایت بیشتری صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه ورود بسیج اصناف در عرصه مبارزه با قاچاق کالا ابراز داشت: قاچاق کالا تولید را ضعیف می کند و سبب رکود بازار می شود؛ امیدواریم با ورود بسیج در این عرصه گام های مفیدی برداشته شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری ضمن تبریک گویی به مناسب نابودی داعش و پیروزی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه بسیج تنها یک سازمان و تشکیلات نیست، گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر بوده و همانند آب، مایه حیات و پویایی جامعه بشری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج همواره از ابتدای انقلاب اسلامی در همه عرصه های مهم اعم از دفاع مقدس، جنگ نرم، مبارزه با تکفیری ها در کنار سپاه، ارتش و سایر مدافعان انقلاب اسلامی به دفاع از ارزش های انقلاب پرداخته است.

وی افزود: با توجه به بسیج سازندگی، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و غیره در می یابیم که هر کجا تفکر بسیجی وجود داشته باشد پیشرفت حاصل می شود؛ غالب نخبگانی که انقلاب علمی را به وجود آوردند تفکر بسیجی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی همتای روحیه جهادی است و همه مشکلات کشور با همین روحیه برطرف می شود؛ بنابراین مسؤولان و مدیران جامعه باید اینچنین روحیه ای داشته باشند تا بتوانند در حل مشکلات جامعه اثرگذار باشند./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات