۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۵۳۹۷۷۴
آیت الله طه محمدی:

جذب حداکثری وظیفه اصلی فرماندهان بسیج است

آیت الله طه محمدی جذب حداکثری را وظیفه اصلی فرماندهان بسیج عنوان کرد و گفت: باید هدف وسیع تر کردن دامنه جذب بسیج باشد و روزی برسد در داخل ایران دغدغه ای نداشته باشیم و در خارج از مرزها به دنبال جذب نیروهای بسیجی باشیم.
دیدار فرماندهان سپاه با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی عصر پنجشنبه در دیدار فرماندهان بسیج همدان تکلیف افراد در شرایط کنونی را بسیار جدی عنوان کرد و گفت: تک تک برادران و خواهران ما در شرایط کنونی باید به این فکر باشند که بتوند بچه های خودمان را درست تربیت کنیم تا در دامن فرقه های بیگانه گرفتار نشوند.

امام جمعه همدان به مفقود شدن چند هزار کودک در جنگ های داعش اشاره کرد و بیان داشت: داعش بچه های کوچک را به اسراییل می فرستاد و آموزه های صهیونیستی را به آنها تزریق می کردند تا از یک بچه مسلمان یک صهیونیست بسیار متعصب برای جنگ علیه اسلام استفاده کنند.

وی ادامه داد: آن مقداری که دشمن تلاش می کند تا بچه های ما را بی دین کند و آنها را از راه راست دور کند وظیفه ما است که چندین برابر آن فعالیت و حراست کنیم.

امام جمعه همدان به لزوم هوشیاری مردم اشاره کرد و گفت: دشمن هیچ گاه دست از کینه توزی بر نخواهد داشت و هر روز به دنبال حیله جدیدی است، نمونه های آن داعش، تجزیه عراق و بعد از آن نیز به اتفاقات لبنان می باشد و این راه ادامه خواهد داشت و خاموش نخواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان وضعیت مسلمانان افغانستان را بحرانی توصیف کرد و افزود: شیعه ها در افغانستان امنیت بسیار پایینی دارند و اگر ما به کمک آنها نرویم آینده آنها مشخص نیست چرا که حمایت از کشورهای مظلوم وظیفه ملت های مسلمان است.

وی به فعالیت طلاب مدافع حرم پرداخت و گفت: مبلغان حاضر در سوریه و عراق در جذب افراد بسیارموفق بوده اند و آن چنان افراد را تحت تاثیر قرار می دهند که روز به روز به تعداد شیعیان افزوده می شود.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه ما، تربیت چنین طلبه های موفقی است چرا که جهانیان معجزه شیعه را دیده اند و این بهترین فرصت برای تبلیغ مذهب شیعه است.

آیت الله طه محمدی جذب حداکثری را وظیفه اصلی فرماندهان بسیج عنوان کرد و گفت: باید هدف شما وسیع تر کردن دامنه جذب بسیج باشد تا جایی که حتی یک نفر را جا نگذارید و روزی برسد در داخل ایران دغدغه ای نداشته باشید و در خارج از مرزها به دنبال جذب نیروهای بسیجی باشید.

امام جمعه همدان به روش های جذب افراد نیز اشاره کرد و افزود: این یک وظیفه همگانی است که با زبان نرم و رفتار درست تمام تلاش خودتان را در جذب مردم انجام دهید تا در عرصه شبیخون فرهنگی دست های ما بسته نباشد.

وی در پایان گفت: ما باید چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی پیشرفت کنیم، یعنی آن که هم بتوانیم عده ی خودمان را زیاد کنیم و هم به قدری دانش مان را بالا ببریم که هیچ دشمنی فکر خطایی در مورد ایران و اسلام نکند./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات