۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۳۹۶۵۳
امام جمعه موقت ورامین:

نیروهای مردمی شکل گرفته در منطقه حاصل تفکر بسیجی است

رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه شاهد درنوردیده شدن مرزهای جغرافیایی از سوی تفکر بسیجی هستیم، گفت: امروز تشکیل لشکر جهانی اسلام اعم از حشدالشعبی، فاطمیون، حزب الله، حیدریون، انصار الله برگرفته از تفکر نورانی بسیجی است.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله ورامین ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، طلاب و دیگر شهروندان این شهرستان گلباران شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این مراسم تقارن آغاز هفته بسیج با ماه ربیع الاول و پیروزی مقاومت بر نیروهای تکفیری داعش که شیرینی آن به کام همه مستضعفان جهان نشست را به فال نیک گرفت و با ابراز اینکه فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج یکی از الطاف خفیه الهی و کرامات امام بود، خاطرنشان کرد: در آن روزگار که نظام اسلامی مورد هجمه دشمن بود تشکیل بسیج و حضور مردم در عرصه انقلاب حرکت آسمانی بود که اگر تا دیروز شاهد برکاتش در ایران بودیم امروز شاهد درنوردیده شدن مرزهای جغرافیایی هستیم به طوری که در دیگر کشورهای اسلامی به این جایگاه روی آورده اند.

وی ادامه داد: اتفاقی که در سوریه رقم خورد و لشکر جهانی اسلامی اعم از حشدالشعبی، فاطمیون، حزب الله، حیدریون، انصار الله و موارد دیگر برگرفته از تفکر نورانی بسیجی است.

رییس شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سفر اخیر فرمانده ارشد پاکستان به ایران آمد اظهار داشت: در پاسخ به بحث آن مقام که خواستار تعیین تکلیف نیروهای مردمی پاکستانی بعد از اتمام مقاومت و برگشت از سوریه شده بود، به او پیشنهاد شد که گروه های مقاومت را در کشورتان شکل دهید و در کنار ارتش از این نیروهای مردمی استفاده کنید.

وی مطرح کرد: امروز دنیای غرب چه بخواهد و چه نخواهد در برابر این تفکر ناب بسیجی قرار گرفته است، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، فتنه 88 ، داعش و تمام صحنه های موفق رقم خورده برای مردم در چهار دهه اخیر هم حاصل همین تفکر بسیجی است و باید این راه نورانی را با تمام وجود ادامه داد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به کلام رهبری بعد از غلبه بر داعش ابراز کرد: باید مراقب مراحل بعدی بود، چرا که دشمن بیکار ننشسته است، از بیرون نظام هجمه وارد می شود و قطعاً فتنه هایی جدیدی را رقم خواهند زد، از درون نظام هم متأسفانه تفکرات انحرافی و نفوذی ها حتی برخی از مدیران، نیروهای مردمی و مدافع حرم  را زیر سؤال می برند.

سوریه پایگاه اسلام انقلابی و تفکر بسیجی

وی با اعلام اینکه سوریه پایگاه اسلام انقلابی و تفکر بسیجی خواهد شد، به دیدار اخیر پوتین با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در آن جلسه مطرح کرد که ما در سوریه چندین پایگاه دائمی خواهیم داشت.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: این نتیجه تفکر بسیجی است که در کنار مرز اسرائیل پایگاه داشته باشیم، بیخود نیست که اسرائیلی ها دیگر شبها خواب ندارند، ان شاءالله طومار اسرائیل غاصب هم در هم پیچیده خواهد شد و وعده رهبری فرزانه نظام وقتی که این تفکر پشت مرزهای اسرائیل مستقر شود محقق خواهد شد.

وی خطاب به بسیجیان حاضر در این مراسم خواستار سرمایه گذاری بیشتر در این مسیر شد و عنوان کرد: قدر این راه منور را بدانید، نگذارید کار بسیج تکراری و عادی شود، باید همیشه در جهت خنثی سازی توطئه های دشمن آماده و مجهز بود و خدا هم حتماً یاری خواهد کرد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان در کنار مزار شهدای ورامین با استعانت از ایشان تصریح کرد: امروز با شما بیعتی دوباره می بندیم، ما را رها نکنید، دست ما را بگیرید که توفیق ادامه راهتان را داشته باشیم تا بتوان این پرچم مبارزه با کفر را توسط مقام معظم رهبری به دست صاحب اصلی اش برسانیم./804/پ202/ب1

ارسال نظرات