۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۳۸۴۲۸
نمایشگاه رسانه های دیجیتال؛

برگزاری ماراتن تولید محتوای دیجیتال کشور با حضور ۵۰ تیم

مشاور مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۵۰ تیم در زمینه ۳ موضوع بازی های رایانه ای، اپلیکیشن های همراه و بخش وب سایت و شبکه های اجتماعی با یکدگیر رقابت می کنند.
نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، امیر حسین اسدی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه رسانه های دیجیتال از برگزاری ماراتن تولید محتوای دیجیتال همزمان با ششمین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت: امروز (پنجشنبه 25 آبانماه ) با حضور 50تیم شاهد برپایی ماراتن بزرگ میان تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی هستیم.

مدیرعامل زیست بوم ابر زندگی در ادامه اظهارداشت: شروع هرگونه کسب و کاری نیازمند تدوین و پیش بینی یک برنامه کلی است به این معنی که لازم است تیمی تشکیل شود و بر اساس ایده ای که انتخاب شده مدل کسب و کار خود را تدوین کند و در این مدل اهداف و موارد مورد نیاز جهت رسیدن به هدف پیش بینی شود.

به گفته دبیر برگزاری این ماراتن تولید محتوا در فضای مجازی ؛ ماراتن تولید محتوای دیجیتال نقطه آغاز راه اندازی کسب و کار دیجیتال است در این ماراتن تیم های 3 تا 5 نفره حدود 12 ساعت فرصت دارند تا مدل کسب و کار خود را طرح ریزی کنند .
وی بیان داشت: امروز و همزمان با ششمین روز از برگزاری یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حدود 50 تیم در زمینه 3 موضوع بازی های رایانه ای، اپلیکیشن های همراه و بخش وب سایت و شبکه های اجتماعی با یکدگیر رقابت خواهند کرد.

اسدی تصریح کرد: در نهایت پس از انجام داوری توسط کمیته داوران بر طبق نظر مربی، تیم و مدل کسب و کار، 5 تیم برتر انتخاب می شوند ضمن اهدای جوایز نفیس به آنها در آغاز فرآیند کسب و کار قرار گرفته و با ورود به شتاب دهنده مورد حمایت قرار می گیرند.

مدیرعامل زیست بوم ابر زندگی یادآور شد: سال گذشته همزمان با برپایی دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز شاهد برگزاری نخستین ماراتن تولید محتوا بودیم البته از سال گذشته تا کنون 14 ماراتن تولید محتوا میان فعالان و ایده پردازان صورت گرفته است.

اسدی خاطرنشان کرد: این ماراتن تولید محتوا در دو قسمت دانش آموزی و بزرگسال برگزار می شود و هیچگونه محدودیتی جهت ایده های کسب و کار وجود ندارد به شکلی که تیم ها می توانند هرگونه نیازی که در جامعه وجود دارد را مورد توجه قرار دهند  و در نهایت ایده های خود را بر اساس نیازهای موجود در جامعه تبدیل به مدل کسب و کار تبدیل کنند.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود./۸۴۱/د۱۰۲/س

ارسال نظرات