۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۳۶۱۹۳
آیت الله طه محمدی:

برکت سرمایه ای اعلا برای انسان است

آیت الله طه محمدی گفت: عده ای عمرشان پر از خیر و برکت است؛ چرا که هزاران نفر به وسیله وجود آنها در آرامش هستند.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه دراستان همدان ظهر امروز در بازدید از پروژه ساخت مسکن از سوی بنیاد مسکن استان همدان، اجر کار این افراد را بسیار بالا دانست و گفت: این نوع کارها دارای برکات بالایی است و خداوند به خیرین این قیبل پروژه ها خیر بدهد.

وی در ادامه بازدید خود از واحدهای این مجموعه استفاده از مصالح خوب را برای ساخت ضروری دانست و گفت: وظیفه مهندسانی که ساخت این خانه ها را بر عهده می گیرند آن است که از بهترین مواد استفاده کنند تا افراد بتوانند با خیال راحت در منزل جدید سکونت داشته باشند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان در ادامه به زحمات انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید بدانند برای رفاه آنها چه زحماتی در حال انجام است و قدر دان شما باشند.

امام جمعه همدان به معنای برکت پرداخت و گفت: برکت به معنای سرمایه ای است که خداوند به بنده اش داده و او در حد اعلا از آن بهره برداری می کند و اگر خلاف این باشد، برکتی هم در کار نیست.

نماینده ولی فقیه در استان به زندگی بزرگان و علما اشاره کرد و گفت: عده ای عمرشان پر از خیر و برکت است چرا که هزاران نفر به وسیله وجود آنها در آرامش هستند.
 
آیت الله طه محمدی استفاده صحیح از لحظه لحظه عمر را منش بزرگان دانست و گفت: انسان عمر خود را باید در جهت انجام امور درست سپری کند در حالی که برای مثال یک فرد سیگاری یک دهه از عمر خود را فقط صرف دود کردن سیگار می کند.

وی ادامه داد:  در مقابل امثال آیت الله جوادی ها هستند که از خرابی چند دقیقه ای آسانسور و از بین رفتن بیهوده زمان افسوس می خورند.

امام جمعه همدان در پایان برکت را شامل همه ابعاد دانست و گفت: برکت نسل از آثارهای خوب  و ماندگار است و بعضی نسل ها دارای برکت است مانند شهید حججی ها که تا نسل های بعدی آن هم از برکت وجودشان استفاده خواهند کرد./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات