۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۵۳۶۱۷۲
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد:

بصیرت بخشی و معرفت افزایی عامل خنثی شدن هجمه های دشمن است

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد بصیرت بخشی و معرفت افزایی را عاملی مهم برای خنثی کردن هجمه های دشمن عنوان کرد و گفت: مبلغان با انجام وظیفه در عرصه تبلیغ و ترویج ارزش ها به نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و مقابله با سبک زندگی غربی بپردازند.
مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اربعین فرصت مناسبی برای تبلیغ، تبیین و ترویج معارف اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه تبلیغ لازمه بصیرت بخشی و معرفت افزایی است، افزود: مبلغان در این زمینه مسؤولیت خطیری بر دوش دارند و با آگاه سازی آحاد مردم به ویژه نسل جوان باید جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خاطرنشان کرد: با بهره مندی از فرصت های تبلیغی باید از ظرفیت گفتمانی اربعین برای انتقال پیام نهضت عاشورا و آشنایی با عقاید اسلام و تشیع استفاده کرد و پیام اسلام که ایستادگی حق در برابر باطل است را به گوش جهانیان رساند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مبلغان در جمع مردم اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای روشنگری و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی در جامعه است، مبلغان باید به بهترین شکل از فرصت های تبلیغی بهره مند شوند و آحاد مردم به ویژه نسل جوان را به سمت سبک زندگی اسلامی بکشانند.

حجت الاسلام حیات الغیب اظهار داشت: با احیای سیره و سنت اهل بیت(ع) و ترویج ارزش های دینی باید سبک زندگی اسلامی را نهادینه ساخت و در سایه تبیین این مهم از گسترش سبک زندگی غربی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تلاش برای گسترش سبک زندگی غربی و گرایش جوانان به این نوع سبک زندگی در پی رواج بی بند و باری و تضعیف ارزشها است، گفت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمن است و با ترویج ارزشها باید اخلاق و معنویت را در جامعه ارتقا بخشید.

مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه بر ضرورت معرفت بخشی و معرفی ابعاد شخصیتی امام حسین(ع) تأکید کرد و افزود: این مهم باید به عنوان یک اصل مورد توجه مبلغان قرار گیرد و با تبیین اهداف و آرمان های سیدالشهدا و امام شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه سازند. 

حجت الاسلام حیات الغیب تبیین و ترویج اهداف قیام امام حسین(ع) را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان در این ایام قرار گیرد./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات