۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۳۵۷۰۱
آیت الله عالمی:

مسؤولان تجربه های مسیر انقلاب را عبرت قرار دهند

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان گفت: مسیر انقلاب تجربه هایی دارد و چرا آقایان نباید از این تجربه ها استفاده کنند. کدام عاقلی راهی را که تجربه کرده و نتیجه گرفته را رها کرده و در آن مسیر کوتاه می آید، مسؤولان نباید کوتاه بیایند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مقابله دولت و ملت با رفتارهای خصمانه دشمن را ضروری دانست و گفت: دلیل عصبانیت دشمن این است که توطئه ها و نقشه هایی که از چند سال قبل پایه ریزی کرده در غرب آسیا دارای نتیجه نبوده است.

وی افزود: دشمنان دلیل به نتیجه نرسیدن توطئه های خود را حضور جمهوری اسلامی در صحنه فکری و عرصه های گوناگون دیگر می دانند، از این رو از جمهوری اسلامی عصبانی هستند و تاکنون برای ضربه زدن به ایران نقشه های بسیاری طراحی کرده اند که خنثی شده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه هدایتگر و روشنگر است، اظهار داشت: ایران همواره خطر دشمنان را به امت اسلامی گوشزد و مردم را از عواقب تسلط دشمن بر منطقه مطلع می کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران راه ایستادگی و مقاومت در برابر رفتارهای خصمانه و مستکبرانه دشمن را به مردم توضیح و آموزش می دهد، از این رو مردم در برابر استعمار و استثمار ایستادگی می کنند و دشمن به خواسته خود نمی رسد.

آیت الله عالمی با بیان این که همواره تجربه کردیم سیاستی که ملت ها از آن پشتیبانی کنند پیروز خواهد شد، ابراز داشت: دولت ها ولو این که امکانات فراوانی داشته باشند در مقایسه با قدرت ملت ها ضعیف هستند و نمی توانند کاری کنند، وقتی دشمن اثرگذاری انقلاب را می بیند با جمهوری اسلامی دشمنی می کند.

وی عنوان کرد: انقلاب و نگرش آن از سوی حضرت امام به وجود آمده و به خوبی توسط رهبر معظم انقلاب در شرایط گوناگون راهبری شده است، این رهبری ها سبب پیروزی انقلاب در زمینه های گوناگون شده است، مسیر انقلاب تجربه هایی دارد و چرا آقایان نباید از این تجربه ها استفاده کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان خاطرنشان کرد: کدام عاقلی راهی را که تجربه کرده و نتیجه گرفته را رها کرده و در آن مسیر کوتاه می آید، مسؤولان نباید کوتاه بیایند، اگر واقعا دل مسؤولان برای کشور می سوزد و برای ملت خیرخواه هستند باید راه را با قوت بیشتر دنبال کنند.

وی اضافه کرد: مسؤولان نباید فرمایشی را که رهبر معظم اتقلاب درباره مسائل کشور می فرمایند به روزمرگی بسپارند بلکه باید به دنبال عملیاتی کردن آن باشند که این مسأله در پیروز شدن های بیشتر انقلاب کمک می کند./1323/۳۰۲/ح

 

ارسال نظرات