۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۳۵۴۷۷
با همکاری مراکز حوزوی برگزار می شود؛

نشست علمی نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی»

نشست علمی نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی» از سوی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه با همکاری گروه فقه و حقوق اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی برگزار می شود.
نشست علمی نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی» از سوی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه با همکاری گروه فقه و حقوق اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، مؤلف کتاب یاد شده آقای علی محمدی جورکویه عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

آقایان محمود میرخلیلی عضو هیأت علمی دانشگاه پردیس و غلامرضا پیوندی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این جلسه به نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی» می پردازند؛ همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی کریمی نیا نیز دبیری این نشست را بر عهده خواهد داشت.

لازم به ذکر است، نشست علمی نقد کتاب «بررسی جرم شناختی جرایم جنسی» روز سه شنبه 9 آبان‌ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مدرسه امام کاظم(ع)، ساختمان امام رضا(ع)، طبقه اول، اتاق 126 برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این کتاب که به قلم علی محمدی جورکویه منتشر شده است، می خوانیم:

جرایم جنسی پدیده ای اجتماعی است که عوامل متعددی اعم از عوامل فردی شامل عوامل درونی و بیرونی و عوامل اجتماعی شامل عوامل خانوادگی، اقتصادی، فرهنگی، محیط اجتماعی و جغرافیایی در وقوع آن تاثیرگذار هستند و نمی توان وقوع آن را تنها به یک عامل نسبت داد؛ ازاین رو باید گفت وجود هر یک از این عوامل احتمال وقوع جرایم جنسی را بالا می برد./841/ت303/س

ارسال نظرات