۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۰۶۱۸
مدیرکل اوقاف لرستان:

ترویج سبک زندگی اسلامی امری مهم در تبیین اقتصاد مقاومتی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی امری مهم در تبیین اقتصاد مقاومتی است، گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان در بقاع متبرکه امری مهم در نهادینه سازی این مهم است.
مدیرکل اوقاف لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف لرستان، بعدازظهر امروز در دیدار با وحید رشیدی، شهردار خرم آباد، گفت: بقاع متبرکه به عنوان قطب فرهنگی در تبیین و ترویج فرهنگ دینی و معنوی جامعه نقش آفرین است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به بقاع متبرکه و برگزاری برنامه های فرهنگی، دینی و مذهبی افزود: در طول سال و به مناسبت های مختلف بقاع متبرکه میزبان زائران و برگزاری برنامه های دینی و فرهنگی هستند.

مدیر کل اوقاف لرستان یادآور شد: مبلغان بومی در طول سال به صورت مستمر فعالیت دارند و در مناسبت های دینی و مذهبی نیز از مبلغان غیر بومی جهت فعالیت تبلیغی در بقاع متبرکه دعوت می شود.

وی با اشاره به محوریت فعالیت های تبلیغی مبلغان در عرصه وقف، تبیین و تشریح مؤلفه های وقفی و آثار و برکات وقف در جامعه خاطرنشان کرد: ارتقا فرهنگ دینی و بصریت بخشی بین جوان برای مصون سازی در برابر هجمه های فرهنگی از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان است.

حجت الاسلام خاکباز در ادامه با اشاره به نام گذاری سال و تلاش در جهت ترویج مؤلفه های اقتصادی مقاومتی تصریح کرد: نهادینه سازی این مهم از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی امری مهم در جهت رسیدن به اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: مبلغان با تلاش در حهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی به دنبال تبیین اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات اقتصادی هستند.

گفتنی است، در پایان این نشست مباحث مربوط به سرمایه گذاری بر عرصه های وقفی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات