۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۵۲۷۰۰۶
آیت الله کعبی:

تمدن نوين اسلامي با پيروي از فرمايشات حكيمانه رهبر انقلاب محقق می شود

عضو جامعه مدرسین از نقش برجسته رهبر معظم انقلاب مديريت و اشراف ايشان بر نظام اسلامي،‌ تجليل كرد و گفت:‌ تحقق تمدن نوين اسلامي با پيروزي از فرمايشات حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب،‌ رخ خواهد داد.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس كعبي در سخناني با تحليل گفتمان انقلاب اسلامي از نقش برجسته رهبر معظم انقلاب مديريت و اشراف ايشان بر نظام اسلامي،‌ تجليل كرد و گفت:‌ تحقق تمدن نوين اسلامي با پيروزي از فرمايشات حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب،‌ رخ خواهد داد. چرا كه ايشان با دور انديشي،‌ جامعه را به سوي اقتدار ملي،‌ عزت ملي،‌ امنيت ملي و وحدت ملي هدايت و با تكيه بر اسلام، اهل بيت و قانون اساسي رهنمون ساخته اند.

وي افزود:‌ ما بايد در برابر فتنه و فساد و نيز انحراف ايستادگي نموده و مطالبات مقام معظم رهبري از مسؤولان را پيگيري نمائيم.

نماينده خوزستان سپس نقش هاي دشمنان براي تجزيه عراق و تشديد نزاع هاي قوميتي و منطقه اي را مورد تحليل و ارزيابي قرار داد و در پايان نيز رفع برخي مشكلات استان خوزستان را خواستار شد.

گزارش استغاثه خوزستان به خبرگان ملت و مسئولان کشور توسط آیت الله کعبی


به گزارش خبرنگار رسا، آیت الله کعبی در سخنرانی خود در اجلاس خبرگان مطالبی را درباره مشکلات مردم استان خوزستان بیان کرد که به برخی از این نکات اشاره می شود:

سران سه قوه، شورای عالی امنیت ملی، مجمع تشخیص مصلحت، شورای عالی انقلاب فرهنگی، خبرگان ملت و همه مدیرانی که می توانند کاری بکنند به داد استان خوزستان برسید، ندای استغاثه مردم خوزستان را بشنوید و فکری بکنید و به فکر چاره باشید قبل از آنکه دیر شود.

متاسفانه پیگیری مطالبه رهبری در حل مشکلات مردم توسط خبرگان مردم به طور یکپارچه توسط دولت شنیده نشده وتا کنون جواب قانع کننده ای به نمایندگان خوزستان در خبرگان داده نشده است و نگرانی های مردم خوزستان بر طرف نشده است.

حلم و بردباری مردم نجیب خوزستان حدی دارد، صبر مردم به آخر رسیده است.

 جلوی بهره برداری دشمنان و شیاطین را بگیرید.

 خوزستان به عزم، اراده، همت و اقدام ملی برای غلبه بر معضلات پیچیده نیاز دارد.

 مشکلات خوزستان همچنان لاینحل مانده است.

 تمامی نمایندگان استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با وحدت و جدی تر از گذشته پیگیر تحقق مطالبات رهبری در حل معضلات خوزستان هستند.

 متاسفانه تاکنون پاسخ قانع کننده ای به خبرگان رهبری از سوی مدیران اجرائی داده نشده و یا گزارش موثری در رفع نگرانی های مردم ارائه نشده است.

 علاوه بر رنج، بیکاری و محرومیت و فقر مطلق در مناطق آسیب دیده اجتماعی و آلایندگی وتخریب شدید محیط زیست، ریزگردها و خشک شدن هور العظیم وعدم تخصیص ارزش افزوده ناشی از آلایندگی و تضییع حق خوزستان در انتقال بی رویه و غیر قانونی آب خوزستان، مشکل فاضلاب و آب شرب مردم، خشک شدن نخیلات و خلاصه مشکلات انباشته خوزستان و تبعیض حتی در انتصابات دولتی بر یاس و ناامیدی مردم از مسئولان دولتی اثر زیادی گذاشته است.

 صبر مردم تمام شده است و خطرات ناامنی و سوء استفاده دشمن بیشتر شده است.

هجرت معکوس از خوزستان به سایر استانها فوق العاده فراوان شده است. هجرت نیروی انبوه کار و نخبگان به سایر استانها  و حتی به خارج از کشور توام با آسیب ها و مخاطرات فراوانی است تا آنجا که اعلام شده حداقل ۷ هزار معلم متقاضی انتقال از خوزستان به سایر استانها هستند.

 لایروبی کارون و اروند و احیای کشتیرانی تجاری، تلاش برای کارآفرینی و حل مشکلات معیشتی و ساماندهی و توانمندسازی مناطق محروم و رونق کسب و کار،  همتی جهادی و اقدام ملی سران سه قوه را به طور ویژه می طلبد. " اللهم اشهد انی قد بلغت"

/۱۳۲۳/۲۰۳/ح

ارسال نظرات