۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۲۶۸۳۱
آیت الله صدیقی:

علم‌آموزی لازمه مبارزه با دشمنان است

امام جمعه موقت تهران گفت: طلاب باید علاوه بر کسب اخلاق حسنه، علم و آگاهی خود را هر روز بیشتر کنند.
آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور در پنجمین جشنواره تقدیر از مقالات برتر طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) ازگُل استان تهران، گفت: آیت الله مصباح یزدی، ذوب در ولایت است و می‌توان ایشان را الگویی برای خود دانست.

وی با اشاره سرعت زندگانی، بیان داشت: عمر بسیار گذرا است و قابل بازگشت نیست، باید در زندگی خود مراقب مسؤولیت‌های مُحوله برای خود باشیم و برای آخرت توشه مناسب جمع‌آوری کنیم.

آیت الله صدیقی با اشاره به وسعت علم در جهان، گفت: علوم، به ویژه در بخش حوزوی بسیار گسترده است. باید توجه داشت که تنها با علم صرف نمی‌توان به آخرت رسید، بلکه در کنار ابزارهای موجود با توجه به حیات می‌توان به واقعیت زندگی و آخرت رسید.

امام جمعه موقت تهران با تبیین خطوط علم آموزی، اظهار داشت: طلابی که در مسیر پژوهش و ژرف اندیشی در راه علم آموزی گام گذاشته‌اند، بهتر است در قبال خداوند تکلیف محور و اخلاق‌مدار باشند. در بخش علمی نیز باید اهل نظر و تحقیق باشند.

وی در پایان تأکید کرد: طلاب امروز در جنگ با استکبار علاوه بر داشتن عمق در نگاه، باید از علم و آگاهی کامل برخوردار باشند./856/۲۰۲/ح

ارسال نظرات