۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۵۲۴۳۹۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

همایش طلایه داران تبلیغ در خرم ‌آباد برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغان استان به میزبانی شهر خرم آباد خبر داد.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در آستانه آغاز ماه محرم مبلغان به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می شوند.

وی از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ خبر داد و گفت: این همایش در روزهای آینده و پیش از آغاز اعزام طلاب و مبلغان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان هدف از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ را آشنایی مبلغان با شیوه های نوین تبلیغ در ماه محرم و صفر عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش تبلیغی مبلغان و روحانیان در جامعه خاطرنشان کرد: مبلغان با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی در جهت تبیین و تشریح احکام دینی گام بردارند.

حجت الاسلام غلامی برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ را فرصتی مناسب در جهت یادآوری نحوه و استفاده از شیوه های نوین تبلیغ و توجه مبلغان به مسائل و مشکلات روز جامعه عنوان کرد.

وی بیان مسائلی همچون اقتصاد مقاومتی، بیان احکام دین در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و تبیین فلسفه قیام عاشورا را از جمله مباحثی عنوان کرد که در همایش طلایه داران تبلیغ مورد بحث قرار می گیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: امید است در سایه تبیین و ترویج احکام و معارف دین و بصیرت بخشی به نسل جوان جلوی آسیب های اجتماعی گرفته شود و شاهد رشد اخلاق و معنویت بین نسل جوان شد./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات