۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۲۴۰۱۳
با سخنرانی آیت الله طه محمدی؛

مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدایی همچون شهید مدنی(ره) برای اسلام و انقلاب زحمت های فراوانی از جمله شکنجه ها و تبعید ها کشیده اند تا عَلَم اسلام پایدار بماند.
طه محمدی مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان و رونمایی از کتاب ارتش کلاه پوستی ها مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان و رونمایی از کتاب ارتش کلاه پوستی ها مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی در همدان و رونمایی از کتاب ارتش کلاه پوستی ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در مراسم سالگرد شهید مدنی(ره) در مسجد مهدیه همدان گفت: شهید مدنی(ره) از شهدای شاخص انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهید مدنی(ره) ابراز کرد: همه شهدا در یک جایگاه نیستند، شهید مدنی(ره) همانند امامان شیعه هم شهید تربیت کرد و هم خود به مقام رفیع شهادت دست یافت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: شهدایی همچون شهید مدنی(ره) برای اسلام و انقلاب زحمت های فراوانی از جمله شکنجه ها و تبعید ها کشیده اند تا عَلَم اسلام پایدار بماند.

وی افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب می فرماید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست بدین معنا است که برگزاری مراسم هایی همچون یادواره شهدا سبب یادآور شدن رشادت های شهدا در جامعه است.

آیت الله طه محمدی با بیان این که همه اقشار جامعه باید در مجالس و مراسم شهدا حضور پیدا کنند گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور خود در مراسم و مجالس شهدا باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از کتاب ارتش کلاه پوستی ها  که در بر دارنده خاطرات شهید مدنی(ره) است از سوی آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان رو نمایی شد./979/پ202/ب1

ارسال نظرات