۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۲۲۱۹۰
آیت الله عالمی:

دولت به صورت جدی و انقلابی به مردم خدمت کند

نماینده خبرگان رهبری به برخی تجربیات موفق دولت آقای روحانی اشاره کرد و با توجه به آغاز کار دولت جدید از رییس جمهور خواست که به صورت جدی و انقلابی به مردم خدمت کند.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به عملکرد دولت در 4 سال گذشته گفت: در عملکرد دولت یازدهم فراز و نشیب بوده است.

وی افزود: پیشرفت دولت در بخشی از وزارتخانه ها یه نقطه قوت به حساب می آید و آنها با اراده کار را دنبال کردند، به عنوان مثال وزارت جهاد کشاورزی از این قبیل به شمار می رود که مورد تایید رییس دولت و دیگران بوده است.

آیت الله عالمی با بیان این که بخشی از وزارتخانه ها به گونه ای که از آن ها انتظار می رفت توفیقی نداشتند، اظهار داشت: نکات منفی هم در دولت وجود داشت که مسؤولان باید آن را اصلاح کنند، در برخی وزارتخانه ها اتفاقاتی رخ داد که اصلا در شأن جمهوری اسلامی نبود.

وی ادامه داد: سوء استفاده ها از مسؤولیت ها، حقوق های نجومی در برخی از نهادها و اختلاس در برخی از بانک ها نقاط تلخی است که باید جلوی آن گرفته شود، در طول این مدت کم اتفاق نیفتاد که وقتی مردم جایی را امین دانسته بودند و بخشی از پول خود را به صندوق های قرض الحسنه واگذار کردند در امانت آن ها خیانت شد، شأن جمهوری اسلامی ایران چنین مسائلی را اقتضا نمی کند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که شأن جمهوری اسلامی امانتداری و خدمت به مردم است نه این که به آن ها خیانت شود، ابراز داشت: متأسفانه در برخی از جاها خیانت هایی رخ داد که باید جلوی آن ها با جدیت گرفته شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تجربیاتی که آقایان از دولت یازدهم دارند باید مصمم باشند که در دولت دوازدهم نقاط ضعف را کنار بگذارند و به صورت جدی و انقلابی و امانتدارانه برای مردم و نظام اسلامی ایران کار کنند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات